Linxdatacenter testuje swoje data center w Warszawie

Linxdatacenter testuje swoje data center w Warszawie
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

11.04.2012 14:16, aktual.: 11.04.2012 16:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przez cały tydzień trwały testy wydajnościowe nowego data center, które zostało uruchomione w centrum Warszawy przez firmę Linxdatacenter. To pierwsze tego typu testy w Polsce.

Kolejne po Petersburgu, Tallinie i Moskwie data center firmy Linxdatacenter w maju 201. r. zostanie oficjalnie otwarte w Warszawie. Przed udostępnieniem usług klientom firma przeprowadziła wszechstronne testy wydajnościowe nowego centrum.

Trwające tydzień testy zostały realizowane przez firmę Nixen oraz naukowców z Politechniki Warszawskiej. Polegały one na przetestowaniu całej infrastruktury technicznej serwerowni, w tym na testach zasilania wraz z UPS-ami i bateriami, próbach przeciążeniowych systemu, badaniach kamerami termowizyjnymi.

„Choć takie testy nie są często stosowane, to my w Linxdatacenter nie wyobrażamy sobie, by przekazać nasze centrum klientom bez wcześniejszego sprawdzenia „na sucho”. Jest to ostateczny sprawdzian dla całego obiektu, sprzętu, i infrastruktury technicznej. W skład centrum poza jego sercem, czyli serwerownią, wchodzą jeszcze olbrzymie generatory, sala z płynem chłodzącym, prawie 6. kilometrów okablowania, systemy UPS – wszystko to, by dane naszych klientów i dostęp do nich były absolutnie bezpieczne” – powiedział szef warszawskiego oddziału Linxdatacenter, Krzysztof Krywko.

Nowoczesne centrum danych Linxdatacenter w Warszawie oferuje pełny pakiet rozwiązań klientom poszukującym najwyższego bezpieczeństwa danych, zapewnienia ciągłości procesów biznesowych oraz optymalizacji kosztów. Centrum zajmuje powierzchnię 1 400 m kw. i dysponuje mocą zasilania 2,5 MW. Nowe centrum danych ma poziom jakości Tier III w czterostopniowej skali niezależnego Uptime Institute.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)