Lewandowski o ulubionych funkcjach nowego smartfona, i o tym czy daje tablet Klarze
Robert Lewandowski wziął udział w konferencji Huaweia z okazji otwarcia przez markę brand store'u w warszawskiej Arkadii. "Lewy" opowiadał m.in. o ulubionych funkcjach Mate'a 20 Pro i o tym, na ile technologia bierze udział w wychowaniu Klary.
03.12.2018 | aktual.: 04.12.2018 17:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jako ambasador marki Huawei Robert Lewandowski używa na co dzień jednego z ich smartfonów. Teraz jest to oczywiście topowy model chińskiej marki, czyli Mate 20 Pro. Zapytany przeze mnie o to, jakie są jego ulubione lub najczęściej wykorzystywane funkcje flagowca "lewy" wyznał, że ciekawostką, która go pozytywnie zaskoczyła jest możliwość bezprzewodowego ładowania innych smartfonów i urządzeń Matem 20 Pro.
Natomiast, jeśli chodzi o najczęściej używane funkcje, to Lewandowski nie odróżnia się specjalnie od reszty społeczeństwa.
- To, czego ja najczęściej używam, to aparat fotograficzny – przyznał Lewandowski. – Jakość tych zdjęć powoduje, że to jest funkcja, z której najczęściej korzystam, i z której jestem najbardziej zadowolony.
Lewandowski: Klary nie wychowuje tablet
Robert Lewandowski powiedział też, że nie obce są mu problemy, jakie nowe technologie przysparzają "normalnym" ludziom. Kapitan reprezentacji Polski przyznał, że czasem łapał się na tym, że np. za dużo czasu spędzał na gapieniu się w smartfon i scrollowaniu mediów społecznościowych. Piłkarz opowiedział też o tym, na ile gadżety rządzą w domu Lewandowskich.
Technologie mają nam pomagać i to my sami musimy wyznaczać granice, kiedy takie gadżety jak smartfony czy tablety zaczynają pochłaniać nasz czas – mówił Lewandowski. – W domu, z Anią, staramy się jak najmniej korzystać z tych urządzeń zwłaszcza w obecności Klary. Nie chcemy dawać jej tabletu, bo wolimy żeby swoją uwagę przeniosła na nas, na nasze oczy.
Huawei dalej z Robertem Lewandowskim
Podczas konferencji Huawei poinformował o przedłużeniu umowy reklamowej z Robertem Lewandowskim, a sam piłkarz przyznał, że cieszy się z współpracy i utożsamia się z motto marki: "impossible is nothing". Niezależnie od tego, czy Lewandowski faktycznie czuje więź z Huaweiem, czy przemawia przez niego wrodzony talent marketingowy, to trzeba przyznać, że sportowiec był dużo bardziej swobodny na konferencji Huaweia niż na konferencjach piłkarskiej reprezentacji Polski.
Lewandowski o Euro 2020: nie możemy odpuścić
Lewandowskiego, występującego tutaj, jako ambasadora marki technologicznej, nie ominęło jednak pytanie o piłkę nożną. Kapitan reprezentacji Polski podzielił się swoimi przemyśleniami na temat losowania grup eliminacyjnych do mistrzostw Euro 2020.
- Będzie to grupa ciężka, jeśli chodzi o mecze wyjazdowe – mówił Lewandowski. – Z doświadczenia wiem, że dużo zależy od tego gdzie i kiedy gramy. Jeśli będziemy grać na 110 proc. i nie odpuścimy sobie żadnego zgrupowania, to będziemy punktować.
Huawei otworzył w Polsce swój własny brand store. Jest to pierwszy taki sklep chińskiej marki w Europie środkowo-wschodniej. Poniedziałkowe otwarcie było zamkniętym wydarzeniem dla prasy. Oficjalne otwarcie sklepu dla konsumentów będzie miało miejsce 15 grudnia 2018.