"Laur klienta" dla nawigacji Mio

"Laur klienta" dla nawigacji Mio

"Laur klienta" dla nawigacji Mio
27.10.2008 14:05, aktualizacja: 27.10.2008 14:19

Przeprowadzony po raz czwarty największy program konsumencki w
kraju pozwolił wyłonić najpopularniejsze produkty i marki  na
krajowym rynku. Badani zdecydowali, że „Laur Klienta” w
kategorii „nawigacja samochodowa” został przyznany Mio Technology

Badania przeprowadzane przez organizatora konkursu – Grupę Media Partner miały na celu określenie poziomu popularności produktów i usług wśród konsumentów. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą ankiet i sondażu telefonicznego. Pytania miały charakter otwarty, to badani wskazywali na poszczególne marki produktów w każdej z kategorii. W tegorocznej edycji konkursu o wynikach plebiscytu zadecydowali również czytelnicy dodatków „Przegląd Gospodarczy Plus" do „Gazety Prawnej" i „Rzecz o Biznesie" w „Rzeczpospolitej".

„_ Wyróżnienie ”Laur Klienta” to nagroda od polskich konsumentów i wielki dowód uznania dla naszej marki. Jesteśmy dumni, że nasze produkty cieszą się taką popularnością wśród użytkowników nawigacji. Dziękujemy wszystkim, którzy obdarzyli nas zaufaniem oddając głos na Mio. _” – mówi Anna Janas, Senior Brand Manager w Mio Technology na Europę Wschodnią i Centralną.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)