Koniec wojny cenowej. Nie mamy co liczyć na tańsze rozmowy?

Koniec wojny cenowej. Nie mamy co liczyć na tańsze rozmowy?

Koniec wojny cenowej. Nie mamy co liczyć na tańsze rozmowy?
Źródło zdjęć: © Andrzej Hulimka, WP.PL
02.12.2015 11:03, aktualizacja: 02.12.2015 12:00

Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co więcej, klienci coraz częściej decydują się na wybór oferty bez telefonu, dzięki czemu nie muszą długotrwale wiązać się z jednym operatorem.

- Ceną już bardzo ciężko grać. Wydaje mi się, że teraz operatorzy wymyślają oferty, które są ciekawsze, nowsze i mają w sobie coś, czego nie było do tej pory - mówi Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska.

W momencie, kiedy nie ma już możliwości konkurowania poprzez cenę, bardzo istotne znaczenie odgrywa jakość produktów i usług. Piotr Suchodolski podkreśla, że sieci coraz rzadziej rywalizują ze sobą w oparciu o ofertę telefoniczną.

- W tym momencie coraz bardziej popularna jest oferta SIM only, czyli oferta bez telefonu. Coraz częściej klienci rozdzielają ofertę telekomunikacyjną i ofertę z telefonem - dodaje Piotr Suchodolski. Wynika to z faktu, że na otwartym rynku ceny telefonów są bardziej korzystne, a ich nabywcy nie są długotrwale związani z jednym operatorem.

Źródło artykułu:newsrm.tv
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (24)