Killbill dla klientów GaduAIR

Killbill dla klientów GaduAIR27.10.2011 13:46
Killbill dla klientów GaduAIR

19 września na stronach operatora telefonii GaduAIR pojawił się komunikat informujący o zakończeniu świadczeń usług telekomunikacyjnych. Dla tych, którzy nie wiedzą do jakiego operatora się przenieść z pomocą przychodzi usługa Killbill.

Killbill to usługa internetowa, dzięki której można zoptymalizować koszty swoich rachunków telefonicznych. Specjalna aplikacja analizuje historię połączeń danej osoby i po wykonaniu obliczeń przedstawia oferty przy których wydatki na komórkę danego użytkownika będą jak najmniejsze. Do tej pory killbill dostępny był dla osób korzystających z usług czterech największych operatorów tj. sieci Orange, Play, Plus oraz T-Mobile. Obecnie oferta optymalizatora poszerzona została o klientów sieci GaduAIR.

Jak to działa? Użytkownik sieci GaduAIR chcący sprawdzić jaka taryfa będzie optymalna przy jego sposobie korzystania z komórki powinien wejść na stronę www.killbill.pl oraz uruchomić aplikację. Po podaniu numeru telefonu i hasła do portalu GaduAIR (domyślnie jest nim kod PUK ze startera) aplikacja pobiera na komputer użytkownika jego historię połączeń i w bezpieczny sposób poddaje ją analizie. Po chwili użytkownik widzi tabelę, w której przedstawione są kwoty jakie mógłby płacić w każdej z czterech największych sieci gdyby numer przeniósł właśnie do niej. Gdy chce zobaczyć szczegóły musi zapłacić kilkanaście złotych (przelewem lub SMSem). Wówczas program pokazuje mu szczegóły, wyświetlając dla każdego z operatorów propozycje taryf wraz z pakietami i usługami dodanymi oraz informacje ile dany zestaw by go kosztował przy jego sposobie korzystania z telefonu komórkowego. Ponadto użytkownik ma możliwość zobaczenia nie tylko najlepszych ofert na kartę, ale również i na abonament.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)