Każdego tygodnia połowa Amerykanów korzysta z usług dodanych

Każdego tygodnia połowa Amerykanów korzysta z usług dodanych

Każdego tygodnia połowa Amerykanów korzysta z usług dodanych
Źródło zdjęć: © Jupiterimages
18.05.2009 19:05, aktualizacja: 18.05.2009 19:16

Według badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Frank N.
Magid Associates, 51% użytkowników telefonów komórkowych w USA każdego
tygodnia korzysta z usług dodanych opartych o treści dostarczane z
wykorzystaniem Internetu.

Według badania klienci amerykańskich sieci komórkowych średniotygodniowo spędzają podobną ilość czasu korzystając z różnych oferowanych im usług. Treści dodane zajmują im około 39 minut, pisanie wiadomości 28 minut, natomiast na rozmowy przeznaczają oni 44 minuty.

W rozbiciu na poszczególne rodzaje usług dodanych, aplikacje i treści rozrywkowe są tak samo popularne, jak narzędzia użytkowe. Jednak w przypadku treści multimedialnych, takich jak gry, muzyka czy dostęp do sieci społecznościowych, korzystanie z nich zajmuje użytkownikom więcej czasu, niż w przypadku aplikacji użytkowych, czyli wiadomości, pogody czy sportu. Wynika to z różnych grup wiekowych, które się nimi interesują. Sieci społecznościowe cieszą się 80% popularnością wśród osób z grupy wiekowej od 12 do 34 lat, natomiast z treści użytkowych w 79% korzystają osoby w wieku od 18 do 54 lat.

Najbardziej aktywną grupą wiekową są użytkownicy mający od 12 do 17 lat. Ponad siedem na dziesięć takich osób (72%) korzysta z nich co najmniej raz w tygodniu. Spośród nich aż 52% wykorzystuje je regularnie, podczas gdy dla wszystkich użytkowników średnia ta wynosi jedynie 39%.

Osoby, które nie korzystają z usług dodanych stwierdziły, że poważną przeszkodą jest dla nich ich zbyt wysoka cena. Ponad połowa z nich (52%) utrzymuje, że nie korzysta z takich usług głównie dlatego, że nie widzi takiej potrzeby.

Badanie zostało przeprowadzone w styczniu na reprezentatywnej grupie czterech tysięcy amerykańskich użytkowników telefonów komórkowych w wieku od 12 do 64 lat.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)