Kampania Sony Ericssona przygotowuje na Mistrzostwa Świata 2010

Sony Ericsson przedstawił nową kampanię Extra Man, przygotowaną specjalnie na Mistrzostwa Świata 2010 FIFA World Cup South Africa. Kampania ta ma na celu dostarczenie wszystkim fanom Mistrzostw Świata największych piłkarskich przeżyć.

Kampania Sony Ericssona przygotowuje na Mistrzostwa Świata 2010

04.09.2009 | aktual.: 04.09.2009 10:01

Sony Ericsson przedstawił nową kampanię _ Extra Man _, przygotowaną specjalnie na Mistrzostwa Świata 2010 FIFA World Cup South Africa. Kampania ta ma na celu dostarczenie wszystkim fanom Mistrzostw Świata największych piłkarskich przeżyć. Stało się to możliwe dzięki temu, że firmie Sony Ericsson przypadła pozycja Oficjalnego Telefonu Komórkowego (Official Mobile Handset) Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup.

Mając świadomość tego jak bardzo zmienił się krajobraz mediów i sposób korzystania z nich, Sony Ericsson sprawi, że dzięki mediom społecznościowym i dzieleniu się multimedialną zawartością telefony znajdą się w samym sercu mistrzostw świata. Od dziś do czerwca 2010, firma Sony Ericsson będzie nagradzała wszystkich fanów umożliwiając im tworzenie własnych treści i dzielenie się nimi zarówno przed, jak i w czasie Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup. Będzie to miało miejsce albo podczas samych mistrzostw, za pośrednictwem strony internetowej: _ www.sonyericsson.com/extraman _ , albo bezpośrednio przez telefony Sony Ericsson.

Starania firmy Sony Ericsson w urozmaicenie przeżyć fanów piłki nożnej podczas Mistrzostw 2010 FIFA World Cup są również potwierdzeniem zmodyfikowanej strategii marki Sony Ericsson, która ma na celu budowanie zabawnej, atrakcyjnej i otwartej interakcji z użytkownikami.

Centralnym elementem tej misji, nakreślonej z myślą o fanach piłki nożnej, będzie wprowadzenie na rynek w 2010 roku aplikacji na telefon komórkowy o tematyce piłkarskiej, która dostarczy użytkownikom piłkarskich przeżyć. Aplikacja ta zapewni fanom błyskawiczny dostęp do filmów zawierających najlepsze akcje piłkarskie z meczów kwalifikacyjnych i towarzyskich poprzedzających Mistrzostwa Świata 2010 FIFA World Cup oraz wiadomości piłkarskie, pochodzące ze strony www.fifa.com , a także gry. Fani będą także mieli możliwość dzielenia się najważniejszymi chwilami meczów, za pośrednictwem aplikacji umożliwiających dostęp do sieci serwisów społecznościowych zainstalowanych fabrycznie w telefonie. Dalsze szczegóły zostaną ogłoszone wkrótce.

Firma przedstawiła dziś także stronę internetową pełną różnych atrakcji - www.sonyericsson.com/extraman. Znajdzie się tam również WorldCupedia, pierwsza na świecie wyszukiwarka skupiona na temacie piłki nożnej, w której wyszukiwanie zawartości odbywa się poprzez narzędzie Kosmix. Ta nowa aplikacja wyposaży fanów w całą wiedzę o piłce nożnej, jakiej mogliby kiedykolwiek potrzebować. Strona ta umożliwi kibicom także oglądanie fragmentów meczów kwalifikacyjnych do mistrzostw świata , kultowych momentów z poprzednich turniejów oraz delektowanie się ekskluzywnymi treściami piłkarskimi od Sony Ericsson. Specjalna strona Sony Ericssona umożliwia także użytkownikom pobieranie piłkarskich treści na telefon.

Zaangażowanie Sony Ericsson w dostarczanie fanom piłki nożnej ekscytujących przeżyć zostało już zapoczątkowane akcją promocyjną "Złoty Bilet", która oferuje odbiorcom, od Francji po Meksyk i od Tajwanu po Australię, życiową szansę towarzyszenia reprezentacji narodowej własnego kraju przez cały czas trwania Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup w RPA.

Sony Ericsson otrzymał tytuł "Official Mobile Handset" czyli "Oficjalny Telefon Komórkowy" Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup. Stało się to możliwe dzięki Sony Corporation, będącej partnerem FIFA (Digital Life Partner of FIFA).

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)