Już prawie 30 tysięcy osób zarejestrowało się w SamsungGame.pl. Pula nagród nadal nietknięta!

Do tej pory w konkursie Samsung Game zarejestrowało się już 30 tysięcy uczestników. Strona internetowa akcji – www.SamsungGame.pl zanotowała w tym czasie ponad 290 tysięcy wizyt. Wyzwania związane z tym detektywistycznym konkursem, są też gorąco komentowane w serwisach społecznościowych.

Obraz

Samsung Game to konkurs z pulą nagród o wartości ponad 100 tysięcy złotych. Zadanie polega na odgadnięciu dokładnych adresów lokali w 6 polskich miastach. W każdym z nich umieszczono 10 tysięcy złotych. Przez cały czas na stronie internetowej www.SamsungGame.pl trwa bezpośrednia transmisja internetowa z miejsc, w których zostały umieszczone nagrody. Każdy może zobaczyć anonimowe miejsca, w których kamera pokazuje między innymi stolik z wazą, w której znajduje się duża ilość banknotów. Ta skierowana do młodych ludzi akcja związana jest z rynkowym debiutem netbooka Samsung N210.

Poza nagrodami głównymi, do wygrania są również nagrody dodatkowe: 1. netbooków Samsung N210 oraz 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.

Obraz

Uczestnicy konkursu mogą skorzystać z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi i poczuć się jak detektywi, zastanawiając się, które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę. Tropienie miejsc, w których zostały ukryte nagrody nie jest łatwe, o czym świadczyć może fakt, że pula nagród jest jak dotychczas nietknięta. Tym bardziej opłaca się wejść do gry!

Na stronie www.SamsungGame.pl trwają transmisje z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i Katowic. Jednak w konkursie z równym powodzeniem mogą brać osoby niezależnie od miejsca zamieszkania.
Rejestracja jest możliwa przez cały czas gry, tak więc wciąż jest okazja do wygrania wszystkich nagród, także głównych, z których każda to 10 tysięcy złotych w świeżutkiej gotówce. Aby wziąć udział w grze każdy uczestnik musi wejść na stronę www.SamsungGame.pl, zarejestrować się, podać adres e-mail i zaakceptować regulamin konkursu.

Premiowane są: spryt, zaangażowanie, zdolność kojarzenia faktów, znajomość internetu i dobra orientacja w popkulturze.

Pomysł akcji został stworzony i jest realizowany dla firmy Samsung przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy. Partnerami konkursu są: sieć sklepów RTV EURO AGD, Planeta.fm, Viva Polska, magazyn Hiro Free, WP.pl, Komputerswiat.pl, Merlin.pl, dziennik Metro i Społeczności.pl.

Wybrane dla Ciebie

Dziwna kometa w Układzie Słonecznym. Coś dzieje się z jej kolorami
Dziwna kometa w Układzie Słonecznym. Coś dzieje się z jej kolorami
Czy Putin może wygrać wojnę z Ukrainą? Eksperci nie mają złudzeń
Czy Putin może wygrać wojnę z Ukrainą? Eksperci nie mają złudzeń
Czołg K2PL, czyli docelowa konstrukcja dla Polski. Hyundai Rotem ujawnia szczegóły
Czołg K2PL, czyli docelowa konstrukcja dla Polski. Hyundai Rotem ujawnia szczegóły
USA biorą przykład z Ukrainy. Wydadzą na to pięć miliardów dolarów
USA biorą przykład z Ukrainy. Wydadzą na to pięć miliardów dolarów
Jeszcze lepszy niż Bayraktar. Zbudowali go z Ukraińcami
Jeszcze lepszy niż Bayraktar. Zbudowali go z Ukraińcami
Nowe odkrycie. Z materii otaczającej planetę może powstać księżyc
Nowe odkrycie. Z materii otaczającej planetę może powstać księżyc
Te gryzonie mają własny język. Naukowcy chcą go zrozumieć
Te gryzonie mają własny język. Naukowcy chcą go zrozumieć
Miejsce uwielbiane przez fotografów. Wkrótce wstęp będzie płatny
Miejsce uwielbiane przez fotografów. Wkrótce wstęp będzie płatny
Anomalia grawitacyjna. Co się właściwie stało?
Anomalia grawitacyjna. Co się właściwie stało?
Gorzki lek najlepiej leczy. A dlaczego jest gorzki?
Gorzki lek najlepiej leczy. A dlaczego jest gorzki?
"Niebezpieczna technologia". Rosja testuje nowe drony
"Niebezpieczna technologia". Rosja testuje nowe drony
Laserowa komunikacja w kosmosie. Sygnał dotarł z odległości 350 mln km
Laserowa komunikacja w kosmosie. Sygnał dotarł z odległości 350 mln km