Instagram wprowadza karty podarunkowe. Dzięki nim wesprzesz swoje ulubione inicjatywy

Instagram wprowadza karty podarunkowe. Dzięki nim wesprzesz swoje ulubione inicjatywy
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

06.05.2020 08:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Instagram postanowił wprowadzić na swoją platformę pomysł, który ma pomóc przedsiębiorcom przetrwać pandemię COVID-19. Od teraz istnieje możliwość wprowadzania na konta biznesowe kart podarunkowych.

Jeśli posiadamy konto biznesowe, będziemy mogli dodać naklejkę karty podarunkowej w Stories oraz umieścić dedykowany przycisk na profilu firmy. Każda osoba, która zobaczy tę naklejkę lub przycisk, będzie mogła poprzez ich użycie kupić kartę podarunkową danej firmy. Wystarczy do tego jedynie nacisnąć na naklejkę lub przycisk i dokonać zakupów poprzez stronę partnera.

Wymagania dotyczące dodawania karty podarunkowej, to konieczność przestrzegania zasad monetyzacji dla partnerów oraz skonfigurowanie usługi u tego partnera – u Square lub Kabagge.

Instagram – Jak dodać kartę podarunkową do profilu?

Żeby skonfigurować karty podarunkowe dla swojej firmy na Instagramie, w sekcji "publiczne informacje o firmie" należy wybrać opcję "przyciski", a następnie "wybierz przyciski". W tamtym polu zaznaczamy "karty podarunkowe".

Później wybieramy partnera w zakresie sprzedaży karty. Jeżeli karty podarunkowe nie zostały skonfigurowane u partnera, wykonujemy instrukcje w jego witrynie. Następnie dodajemy witrynę, z której korzysta nasza firma, aby powiązać ją z wybraną usługą kart podarunkowych. Na końcu klikamy "gotowe".

W każdym momencie istnieje możliwość usunięcia z profilu karty podarunkowej.