ING i Millennium z przerwą techniczną. Klientów czekają dziś spore utrudnienia

ING Bank Śląski i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że mogą dziś napotkać problemy związane z płatnościami oraz z zalogowaniem się do swoich kont. Przyczyną utrudnień są zaplanowane na ten weekend prace modernizacyjne.

ING i Millennium z przerwą techniczną. Klientów czekają dziś spore utrudnienia
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

18.01.2020 09:00

Klienci ING Banku Śląskiego oraz Banku Millennium mogą napotkać dziś spore problemy w związku z zaplanowanymi na ten weekend pracami modernizacyjnymi. Utrudnienia dotyczyć będą zarówno płatności, jak i logowania się do kont poprzez stronę internetową czy aplikację mobilną.

Bank Millennium już w tygodniu informował swoich klientów, że dziś od godziny 22:00 do jutra do godziny 10:00 nie będą funkcjonowały aplikacja mobilna i Millanet. Ponadto utrudnienia dotyczyć będą transakcji przez internet oraz płatności zbliżeniowych czy metodą BLIK. Zmianie nie ulegną natomiast płatności kartami oraz wpłaty i wypłaty z bankomatów.

Większe utrudnienia czekają dziś klientów ING Banku Śląskiego. Przerwa techniczna choć krótsza (od 00:00 do 05:30), może spowodować większe problemy. Jak czytamy na stronie banku, w związku z pracami serwisowymi niemożliwymi mogą okazać się m.in. wypłaty z bankomatów oraz transakcje kartą płatniczą.

Komunikat ING Banku Śląskiego

W nocy z 18/19 stycznia 2020 r. będziemy prowadzić prace serwisowe. Od 00:00 do 05:30 będą utrudnienia w korzystaniu z:

  • bankomatów i wpłatomatów
  • systemu bankowości internetowej Moje ING i jego wersji mobilnej
  • systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej
  • płatności BLIK
  • przelewów ekspresowych
  • płatności internetowych Płać z ING.

Bank dodaje, że w tym czasie mogą wystąpić również utrudnienia w realizacji płatności kartami. Ponadto od godziny 8.00 do 20.00 niedostępny będzie moduł Makler w Moim ING i aplikacja Makler Mobile. Podczas prac serwisowych Banku (00:00-05:30) niedostępny będzie jedynie Moduł Makler w Moim ING. Aplikacja Makler Mobile będzie zaś działać normalnie.

Bank przeprasza za utrudnienia oraz przypomina wszystkim tym, którzy planują płatności w godzinach przerwy technicznej, aby zabezpieczyli się w gotówkę, wybierając ją z bankomatu przed 00:00.

wiadomościing bankmillennium bank
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)