IKO po 3 miesiącach: 35 tys. klientów, 50 tys. transakcji
Klienci PKO Banku Polskiego wykonali za pomocą telefonów z IKO ponad 50 tys. transakcji na kwotę 11 mln zł. Z aplikacji do płatności mobilnych od PKO Banku Polskiego korzysta już 35 tys. osób.
11.06.2013 10:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Największą popularnością nadal cieszą się wypłaty telefonem gotówki z bankomatów (ponad 70 proc. wszystkich transakcji). W całej Polsce płatności IKO są akceptowane w ponad 43 tys. terminali płatniczych eService, w 2,7 tys. bankomatach PKO, a wkrótce także w bankomatach Euronet. Telefonem z aplikacją IKO można już również zapłacić w kilku tysiącach sklepów internetowych obsługiwanych przez agregatorów płatności Dotpay, eService, eCard i Przelewy24.
Zobacz: Jak usunąć sierść z dywanów