Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Eurosport będzie współpracować z Twitterem

Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Eurosport będzie współpracować z Twitterem

Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Eurosport będzie współpracować z Twitterem
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
17.10.2019 11:34

Eurosport i Discovery ogłosiły partnerstwo z Twitterem w ramach przyszłorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Współpraca będzie dotyczyła publikowania materiałów na żywo. Użytkownicy Twittera będą mogli na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia z zawodów.

Eurosport, oficjalny nadawca Igrzysk Olimpijskich w Tokio będzie współpracować z Twitterem w zakresie publikacji materiałów pochodzących z wydarzenia. Użytkownicy Twittera, również w Polsce, otrzymają dostęp do wideo z najważniejszymi wydarzeniami z zawodów.

Eurosport oraz Discovery będą również oferować oficjalnym sponsorom Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego specjalne formaty reklamowe, które pozwolą ich partnerom na wypromowanie swoich marek podczas sportowej imprezy.

- Użytkownicy Twittera korzystają z tej platformy, aby mieć dostęp do informacji i o nich dyskutować. Igrzyska olimpijskie to najważniejsza impreza sportowa 2020 roku, dlatego bardzo cieszy nas możliwość zaoferowania fanom w Europie skrótów najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, a także relacji na żywo z ceremonii otwarcia i zamknięcia igrzysk. To będzie doskonałe źródło konwersacji, które rozpali Twittera - skomentował Kay Madati, globalny wiceprezes i dyrektor ds. współpracy partnerskiej w Twitterze.

Materiały z Twittera będą także łączyć się ze stroną eurosport.pl, aplikacją Eurosportu oraz Eurosport Player, gdzie dostępnych będzie 3500 godzin relacji na żywo w jakości 4K ultra-high definition.

- Partnerstwo daje nam wielkie możliwości łączenia marek z najważniejszą imprezą sportową roku oraz ogromną i bardzo aktywną grupą użytkowników Twittera. Ta współpraca jest kolejnym dowodem, że Discovery i Eurosport są jedynymi firmami, które mogą zaoferować partnerom biznesowym dotarcie do milionów zaangażowanych fanów igrzysk olimpijskich w Europie – twierdzi Mike Rich, szef marketingu sportowego w Discovery.

Partnerstwo z Twitterem będzie obowiązywać w 16 europejskich krajach. Będą to: Polska, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Grecja, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk będą transmitowane w Polsce, Austrii, Belgii, Czechach, Irlandii, Niemczech, Norwegii, Portugalii i Szwecji

Eurosport jest jedyną platformą, na której widzowie zobaczą wszystkie wydarzenia z igrzysk na żywo.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)