HTC: 1 mln dolarów na promocję w Indiach

HTC: 1 mln dolarów na promocję w Indiach
Źródło zdjęć: © WP.PL

11.03.2010 23:30, aktual.: 12.03.2010 09:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

HTC zamierza wejść na nowy rynek i dotrzeć ze swoimi produktami do mieszkańców Indii. W tym celu planowana jest duża akcja marketingowa, która promować będzie telefon HTC Smart.

_ HTC Smart _ to pierwsze urządzenie tego producenta, które pracować będzie w oparciu o platformę _ Brew _. W jego obsłudze ma pomóc nakładka systemowa _ Sense UI _, która znana jest z wcześniejszych produktów firmy.

Wprowadzając na rynek _ HTC Smart _, firma zamierza zapełnić lukę pomiędzy bogatymi w funkcje multimedialne telefonami z ekranami dotykowymi, a smartfonami. Dzięki nakładce systemowej, urządzenie to oferować ma po części funkcjonalności znane zarówno z systemu Google Android, jak i Windows Mobile.

_ HTC Smart _ to urządzenie, które posiada ekran o przekątnej 2,8 cali i rozdzielczości QVGA (240 x 320 pikseli). Wbudowany aparat pozwala na wykonanie zdjęć w rozdzielczości 3,2 Mpx, którymi można podzielić się ze światem za pomocą transmisji danych w technologii HSDPA.

Na pokładzie nie zabrakło również obsługi interfejsu Bluetooth, radia FM oraz gniazd JACK 3,5 mm, microSD i microUSB. Zarówno pamięć operacyjna, jak i dostępna dla użytkownika posiadają po 256 MB pojemności.

_ HTC Smart _ zostanie wyceniony w Indiach na nie więcej, niż 220 dolarów. Na jego kampanię marketingową ma być przeznaczone 1 mln dolarów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także