Hisense rozszerza strategiczne partnerstwo z UEFA i zostaje globalnym sponsorem EURO 2024

Firma Hisense 1 września ogłosiła, podpisanie umowy jako globalny sponsor UEFA EURO 2024™. Do podjęcia decyzji zachęciła ją wcześniejsza współpraca z europejską federacją w 2016 i 2020 roku oraz owocny sponsoring Mistrzostw Świata FIFA 2022™. Hisense w ramach umowy zyska również prawa sponsorskie do europejskich kwalifikacji UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, docenił przedłużenie partnerstwa przez Hisense i skomentował: "Jestem zachwycony, że Hisense potwierdza swoje zaangażowanie w europejską piłkę nożną jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, które będzie już trzecim z rzędu wspólnym EURO. Ich technologie pomagają uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i przyjemną dla fanów na całym świecie".

Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnego rozwoju Hisense i budowania rozpoznawalności marki na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat znajomość marki Hisense poza Chinami wzrosła prawie dwukrotnie, a sponsoring i powiązania z turniejami znacząco przyczyniły się do wzrostu świadomości marki za granicą o 25 punktów procentowych.

Po ogłoszeniu informacji na temat sponsoringu UEFA EURO 2024™ Fisher Yu, prezes Grupy Hisense, zauważył w czasie swojego wystąpienia na targach IFA 2023: "Sponsoring sportowy jest świetnym sposobem na budowanie zaufania do naszej marki. Dzięki niemu Hisense jest w stanie nawiązać relacje z konsumentami na całym globie. Aby kontynuować wzrost rozpoznawalności marki, Hisense zapewni fanom na całym świecie wyjątkowe wrażenia podczas oglądania UEFA EURO 2024™!".

© materiały partnera

Od energooszczędnych telewizorów laserowych po globalne inicjatywy na rzecz ochrony środowiska, Hisense inwestuje w innowacje dostarczając konsumentom bardziej ekologicznych produktów, które ułatwiają prowadzenie zdrowego stylu życiu.

Przez lata firma Hisense nieustannie dążyła do nawiązania głębokich relacji z konsumentami na całym świecie, bez względu na to, gdzie mieszkają i jakim językiem mówią, aby lepiej zrozumieć i zaspokoić indywidualne potrzeby większej liczby użytkowników. Poprawiając tym samym jakość i doświadczenia związanie z ich codziennym życiem.

Dowiedz się więcej na stronie: https://pl.hisense.com/

Materiał sponsorowany przez Hisense
Źródło artykułu: WP Tech

Wybrane dla Ciebie

Historyczna chwila. Luftwaffe i będące pierwszy raz w Europie JASDF razem
Historyczna chwila. Luftwaffe i będące pierwszy raz w Europie JASDF razem
Czym zatrzymać czołgi Putina? Wielkie zakupy broni przeciwpancernej
Czym zatrzymać czołgi Putina? Wielkie zakupy broni przeciwpancernej
Tajemniczy dron z dodatkowymi kamerami. Rosjanie mają w tym swój cel
Tajemniczy dron z dodatkowymi kamerami. Rosjanie mają w tym swój cel
Nowe informacje o systemie kaucyjnym. Na razie bez pojemników po mleku
Nowe informacje o systemie kaucyjnym. Na razie bez pojemników po mleku
Pierwszy taki przypadek w Rosji. Z początku myśleli, że to ptak
Pierwszy taki przypadek w Rosji. Z początku myśleli, że to ptak
Rekiny wielorybie w Indonezji zagrożone przez działalność człowieka
Rekiny wielorybie w Indonezji zagrożone przez działalność człowieka
Złoty pociąg. Pierwsze prace pod znakiem warunków nadleśnictwa
Złoty pociąg. Pierwsze prace pod znakiem warunków nadleśnictwa
Setki czołgów T-72A. Rosjanie już wiedzą, co z nimi zrobią
Setki czołgów T-72A. Rosjanie już wiedzą, co z nimi zrobią
Ukraiński MiG-29 bombardujący Rosjan. Liczba misji budzi uznanie
Ukraiński MiG-29 bombardujący Rosjan. Liczba misji budzi uznanie
Pierwszy raz w pobliżu Japonii. Dostrzegli tam rosyjskie okręty
Pierwszy raz w pobliżu Japonii. Dostrzegli tam rosyjskie okręty
Kolejna duża umowa. Ponad 1200 wozów dla polskiej armii
Kolejna duża umowa. Ponad 1200 wozów dla polskiej armii
Kosmiczna ekologia. Napęd plazmowy kontra śmieci na orbicie
Kosmiczna ekologia. Napęd plazmowy kontra śmieci na orbicie