HaloAds: Dodzwoniłeś się? Nie, słucham reklam

HaloAds: Dodzwoniłeś się? Nie, słucham reklam

HaloAds: Dodzwoniłeś się? Nie, słucham reklam
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
09.09.2011 15:31, aktualizacja: 21.09.2011 13:44

Wind Mobile zawarł umowę na wdrożenie systemu reklamy mobilnej HaloAds z wiodącym operatorem mobilnym w Polsce. Teraz reklamę usłyszymy zamiast sygnału wybierania numeru.

HaloAds to forma reklamy pozwalająca na zamianę sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Każdy abonent będzie mógł udostępnić swój telefon w zamian za ustalone gratyfikacje, np. w postaci darmowych minut, dzięki czemu reklamy będą docierały do milionów Polaków.

Na bazie zawartej umowy, Wind Mobile został wyłącznym partnerem odpowiedzialnym zarówno za stronę technologiczną przedsięwzięcia, jak również za marketing i sprzedaż reklamy. Pierwsze spoty usłyszymy jeszcze w tym roku.

Wind Mobile nie podaje w komunikacie prasowym, która z polskich sieci jako pierwsza zaoferuje HaloAds. Wiadomo za to, że trwają już rozmowy z kolejnymi operatorami na temat wdrożenia usługi.

Na liście klientów firmy znajdują się Orange, Play, T-Mobile, Plus i islandzka Nova. HaloAds po raz pierwszy pojawi się w naszym kraju i będzie ewenementem w skali światowej na rynku reklamy mobilnej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)