Halloween w KFC z konkursem. Escape Room zawita na Instagram
24 godziny zabawy w halloween. Nawiedzone FKC zawita na swój polski profil społecznościowy na Instagramie. Sieć przygotowała konkurs, w którym trzeba uciec z nawiedzonego KFC przed tajemniczą zjawą. Zabawa rozegra się w Insta Stories.
30.10.2019 18:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak możemy wyczytać w materiałach prasowych sieci KFC "Za kilkanaście godzin swoją premierę będzie miał Kentucky Frightened Chicken, czyli pierwszy Escape Room na Insta Stories, który jest halloweenową atrakcją marki KFC. Wszyscy, którym uda się uciec z nawiedzonej restauracji, będą mieli szansę wygrać super nagrody."
Kentucky Frightened Chicken w Insta Stories
KFC chwali się, że ich akcja związana z halloween, to pierwsze takiego typu przedsięwzięcie. Nikt wcześniej nie użył aplikacji Instagrama, aby za jej pomocą stworzyć escape room w Insta Stories. Najwyżej kilkukrotnie mogliśmy uświadczyć je w feedzie.
Konkursowa gra przygotowana na halloween będzie opierała się na wysyłaniu odpowiedzi za pomocą różnych form w Insta Stories. Będą to quizy albo ankiety. Aby podkręcić mocniej zabawę, każdy jej uczestnik będzie mógł udzielić odpowiedzi tylko jeden raz.
Halloween z nagrodami
KFC daje nieco podpowiedzi dla zniecierpliwionych przyszłych uczestników. Według informacji przekazywanych przez sieć, wszystkie szczegóły związane z menu, logiem, założycielem, wystrojem restauracji czy ofertą mogą mieć znaczenie przy próbie ucieczki z nawiedzonego KFC na Insta Stories.
Wśród nagród KFC wymienia takie halloweenowe podarki jak projektory, subskrypcje Netflixa na trzy miesiące czy vouchery na różne dania z menu KFC. Akcja naturalnie rozpocznie się na Instagramie już jutro, czyli w halloween.