Grupa TP wspiera Imagine Cup

Grupa TP wspiera Imagine Cup

Grupa TP wspiera Imagine Cup
Źródło zdjęć: © WP.PL
12.07.2010 12:52

Marka Orange wsparła zorganizowany w Polsce po raz pierwszy światowy finał Imagine Cup, największego na świecie konkursu technologicznego dla studentów. Zwycięzcy odebrali nagrody na specjalnej gali World Festival. Zaprezentowali też pomysły na zastosowanie nowoczesnych technologii w rozwiązywaniu największych problemów ludzkości wskazanych przez ONZ

- Orange angażuje się w rozwój i podnoszenie jakości życia społeczności, w których działa. Z przyjemnością więc gościliśmy finalistów konkursu Imagine Cup w Warszawie. Jesteście przyjaźni, uczciwi, innowacyjni i dynamiczni. Dlatego idee Imagine Cup są nam tak bliskie i zdecydowaliśmy się wesprzeć ten konkurs jako sponsor" - powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Obraz
© (fot. Microsoft)

Imagine Cup jest największym na świecie konkursem technologicznym dla studentów. Rozwija wyobraźnię, kreatywność i pasje młodych ludzi, a w efekcie nowe technologie wykorzystywane są do rozwiązywania ważnych problemów społecznych.

Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem „Wyobraź sobie świat, w którym technologia pomaga rozwiązać najtrudniejsze problemy ludzkości". Problemy te opisała Organizacja Narodów Zjednoczonych, są to między innymi: eliminacja skrajnego ubóstwa i głodu, zapewnienie powszechnego nauczania na poziomie podstawowym, promowanie równości płci oraz awans społeczny kobiet.

Studenci startowali w pięciu kategoriach konkursowych: projektowanie oprogramowania, projektowanie gier, media cyfrowe, technologie informatyczne i projektowanie systemów wbudowanych. Polacy triumfowali w specjalnej kategorii Windows Internet Explorer 8 Award. Studenci przygotowali aplikacje, które zwiększają funkcjonalność przeglądarki Internet Explorer. Pierwsze miejsce zajęła drużyna Rhea z Politechniki Białostockiej, drugie zespół LittleRitle z Politechniki Poznańskiej, a trzecie CieszakTeam z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)