Google: narzędzie do zarządzania zadaniami w Gmailu

Google po raz kolejny zwiększa potencjał Gmaila. Tym razem użytkownicy otrzymali narzędzie przeznaczone do zarządzania zadaniami.

Google: narzędzie do zarządzania zadaniami w Gmailu
Źródło zdjęć: © google

Nowy moduł odpowiedzialny za zarządzanie zadaniami umożliwia szybkie dodawanie nowych pozycji do listy czynności, które planujemy wykonać zarówno w najbliższym czasie, jak i w bardziej odległej perspektywie. Jest ona widoczna w głównym oknie Gmaila, ale może być także przeniesiona za pomocą stosownego przycisku do osobnego okna przeglądarki. Narzędzie oferuje możliwość grupowania zadań w listy, przypisywania im dat oraz tworzenia nowych wpisów w oparciu o wiadomości e-mail. Tym samym z poziomu klienta poczty elektronicznej można łatwo sporządzać notatki wspomagające w sprawowaniu kontroli nad własnym czasem i zadaniami, które należy zrealizować.
Wspomniane narzędzie jest udostępniane w ramach dodatków Gmail Labs. W praktyce oznacza to, że aby uzyskać do niego dostęp należy zmienić w ustawieniach Gmaila wersję językową. Po wybraniu języka angielskiego i ponownym otwarciu okna z ustawieniami należy przejść do zakładki Labs i wskazać przycisk Enable przy module Task, a następnie zapisać zmiany klikając na Save Changes. Po uaktywnieniu nowego narzędzia można przywrócić polską wersję językową interfejsu. Co ciekawe samo narzędzie również będzie dostępne w polskiej wersji.

Dodatkowe informacje na temat nowego modułu są dostępne ( w języku angielskim ) na oficjalnym blogu Gmaila - http://gmailblog.blogspot.com/2008/12/new-in-labs-tasks.html.

Źródło artykułu:idg.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)