Google łamie złożoną przez siebie obietnicę

Google łamie złożoną przez siebie obietnicę
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

25.10.2013 15:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od niedawna w wynikach wyszukiwania Google zaczęły się pojawiać olbrzymie bannery reklamowe. Google potwierdza, że testuje nowy mechanizm e-marketingu na niewielkiej grupie internautów.

Firma Google testuje nowy mechanizm reklamowy, który „ozdabia”. wyniki wyszukiwania dużymi, szerokimi bannerami. Ów mechanizm, jak stwierdził przedstawiciel Google’a, to „niewielki eksperyment przeprowadzany na niewielkiej grupie użytkowników”. W ramach tego eksperymentu promowane są oferty od 30 reklamodawców. Owe reklamy wyświetlane są pięciu procentom użytkowników wyszukiwarki i pojawiają się kontekstowo, a zatem związane są z zadanym wyszukiwarce zapytaniem.

Osiem lat temu Google zapewniał: „Na stronie głównej Google i w wynikach wyszukiwania nigdy nie pojawią się bannery reklamowe. Nie będzie szalonych, błyskających, graficznych ozdobników na stronie Google’a. Nigdy.”. Ale kto by tam to pamiętał...

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Surface Pro 2 jest praktycznie nienaprawialny"

Komentarze (3)