Google+ kontra Facebook: gdzie spędzamy więcej czasu?
Jesteście ciekawi, jak wygląda ruch na najnowszym portalu firmy Google i u ich największego konkurenta (lub na odwrót, jak kto woli) stworzonego przez Marka Zuckeberga, braci "oszukali nas" Winclevoss i Bóg wie kogo jeszcze?
Od dnia startu, to jest 2. czerwca, internauci, którym udało się wskoczyć na pokład Google+ spędzali na nim z dnia na dzień coraz więcej czasu - nie oznacza to jednak, że siedzieli na nim cały czas tak, jak to niektórzy potrafią na Facebooku. W zeszłym tygodniu użytkownicy Google+ poświęcili mu średnio pięć minut i pięćdziesiąt sekund, zaś Facebookowi 22 minuty bez trzech sekund, czyli prawie cztery razy więcej.
Czy oznacza to, że Facebook jest bardziej wciągający, a Google+ wydajniejszy? Zaryzykowałbym stwierdzenie, że G+ jest póki co... nudny.