Google celuje w polski rynek e-zakupów

Google celuje w polski rynek e‑zakupów

Google celuje w polski rynek e-zakupów
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
04.12.2013 09:30, aktualizacja: 08.01.2014 09:24

Amerykański gigant Google przymierza się do uruchomienia w Polsce
własnej porównywarki cen - informuje "Rzeczpospolita".

Google chce włączyć się do walki o wart ponad 2. mld zł polski rynek e-commerce. Cytowani przez gazetę eksperci podkreślają, że to zagrożenie dla dotychczasowych potentatów: Ceneo.pl (grupa Allegro)
, Skąpca oraz Grupy Nokaut czy Okazje.info.

Koncern wykonał już pierwszy ruch. Oprócz wyników wyszukiwania konkretnego hasła, obok pojawia się oferta sklepów internetowych proponujących poszukiwany produkt wraz z cenami.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)