Gdzieniegdzie lepiej, gdzieniegdzie gorzej ze wskaźnikami jakości TP

Gdzieniegdzie lepiej, gdzieniegdzie gorzej ze wskaźnikami jakości TP16.03.2009 11:20
Gdzieniegdzie lepiej, gdzieniegdzie gorzej ze wskaźnikami jakości TP

Telekomunikacja Polska coraz szybciej realizuje zamówienia na instalację linii - wynika z raportu przedstawionego przez UKE. W 2008 roku 95% zamówień realizowano w 19 dni (w 2007 roku wolniej o 4 dni), a 99% - w 23 dni (w 2007 roku wolniej aż o 22 dni).

Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich wyniosła 9,46, czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu wyniósł 18,77 godzin (o kilkanaście minut szybciej niż w 2007 roku).

Wskaźnik reklamacji faktur wyniósł 0,11% (powinien być co najwyżej 0,8), w 2007 roku wynik ten wyniósł 0,10% (powinien być co najwyżej 0,9).

Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu zawierał się w granicach 12,4 - 15,51 sekund, w 2007 roku wynik ten zawierał się w granicach 12,27 - 15,02 sek.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)