Gdyńska Firma zbobywcą „Medalu Innowacji“

Gdyńska Firma zbobywcą „Medalu Innowacji“

Gdyńska Firma zbobywcą „Medalu Innowacji“
02.11.2009 15:18

Firma Fido intelligence zdobyła Medal w konkursie INNOWACJE 2009 za rozwiązanie Email Processor - autorski system do analizy tekstu i obsługi ruchu mailowego. Nagroda została przyznana podczas 5. Targów Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji Technicon Innowacje 2009 w ramach Globe Forum Poland 2009 - imprezy społeczno-gospodarczej, organizowanej corocznie w Sztokholmie.

Po raz pierwszy konferencja odbyła się poza Szwecją - w Polsce. Medal dla Fido intelligence to kolejne potwierdzenie innowacyjności rozwiązania, które stanowi rewolucję w obsłudze ruchu e-mailowego. Wcześniej –. za rozwiązanie Email Processor – firma otrzymała tytuł Laureata Konkursu Innowacja Roku 2009 przyznawany przez Forum Biznesu pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Centrum Innowacji FIRE.

Obraz

Z uwagi na tegoroczną misję - promocję innowacyjności - targi TECHNICON - INNOWACJE zintegrowane były z polską edycją prestiżowej Międzynarodowej Konferencji „Business Innovation for Sustainable Growth”, organizowanej przez szwedzką firmę Globe Forum Sverige AB, nad którą Patronat sprawuje Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej, Pan Lech Wałęsa. Kluczowymi tematami forum był zrównoważony rozwój oraz innowacyjność.

Email Processor
Email Processor jest jedynym w Europie systemem, który potrafi rozpoznać problemy poruszane w treści e-maila oraz automatycznie na nie odpowiedzieć. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie w Biurze Obsługi Klienta dowolnej firmy czy instytucji, która komunikuje się z klientami za pomocą wiadomości e-mail. Email Processor został stworzony w oparciu o autorską technologię Text Intelligence, która umożliwia skuteczną analizę dowolnego tekstu pisanego w języku naturalnym. System generuje wcześniej przygotowaną odpowiedź, którą wysyła bezpośrednio do Klienta lub przesyła szablon odpowiedzi do konsultanta. Skraca to znacznie czas reakcji na e-maila wysłanego przez klienta do firmy oraz obniża koszty utrzymania Biura Obsługi Klienta i standaryzuje wysyłane odpowiedzi. Zastosowane w Email Processorze algorytmy do przetwarzania tekstu umożliwiają przetworzenie nawet kilku tysięcy maili w ciągu godziny, przy użyciu jednego średniej klasy serwera.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)