Firma Acer rozszerza gwarancję międzynarodową
Firma Acer uwzględniając zwiększającą się mobilność użytkowników, podjęła decyzję o bezpłatnym rozszerzeniu gwarancji międzynarodowej
Dotychczas użytkownicy mogli korzystać z międzynarodowej gwarancji Acer, gdy ich pobyt zagranicą nie trwał dłużej niż 3 miesiące. Oznaczało to, że z gwarancji międzynarodowej korzystały głównie osoby podróżujące służbowo. Teraz okres ważności gwarancji międzynarodowej Acer został wydłużony do 1. miesięcy, dzięki czemu usługa ta staje się dostępna dla szerszej grupy osób.
Wydłużony okres gwarancyjny sprawia, że ochrona obejmuje też osoby wyjeżdżające na zagraniczne studia, a także profesjonalistów przebywających przez dłuższy czas w innych krajach.
Nieustannie dążąc do zapewniania coraz lepszej obsługi klientów, firma Acer rozbudowuje sieć autoryzowanych punktów serwisowych wykonujących naprawy w ramach gwarancji międzynarodowej w Chinach, na Tajwanie, w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, także w regionie Azji i Oceanii. Ostatnio sieć serwisowa Acer zwiększyła się o 3. punktów na całym świecie: 21 w Chinach, 4 na Tajwanie, 10 w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz 3 w regionie Azji i Oceanii.
Gwarancja międzynarodowa ITW jest uzupełnieniem lokalnej gwarancji obejmującej produkty Acer i nie obowiązuje w kraju sprzedaży. Oznacza to, że w ramach gwarancji międzynarodowej, notebooka Acer kupionego w Seulu można naprawić podczas podróży służbowej do USA lub podczas pobytu na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver.