Firma Acer rozszerza gwarancję międzynarodową

Firma Acer uwzględniając zwiększającą się mobilność użytkowników, podjęła decyzję o bezpłatnym rozszerzeniu gwarancji międzynarodowej

Firma Acer rozszerza gwarancję międzynarodową
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

01.03.2010 | aktual.: 01.03.2010 13:02

Dotychczas użytkownicy mogli korzystać z międzynarodowej gwarancji Acer, gdy ich pobyt zagranicą nie trwał dłużej niż 3 miesiące. Oznaczało to, że z gwarancji międzynarodowej korzystały głównie osoby podróżujące służbowo. Teraz okres ważności gwarancji międzynarodowej Acer został wydłużony do 1. miesięcy, dzięki czemu usługa ta staje się dostępna dla szerszej grupy osób.

Obraz
© (fot. Jupiterimages)

Wydłużony okres gwarancyjny sprawia, że ochrona obejmuje też osoby wyjeżdżające na zagraniczne studia, a także profesjonalistów przebywających przez dłuższy czas w innych krajach.

Nieustannie dążąc do zapewniania coraz lepszej obsługi klientów, firma Acer rozbudowuje sieć autoryzowanych punktów serwisowych wykonujących naprawy w ramach gwarancji międzynarodowej w Chinach, na Tajwanie, w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, także w regionie Azji i Oceanii. Ostatnio sieć serwisowa Acer zwiększyła się o 3. punktów na całym świecie: 21 w Chinach, 4 na Tajwanie, 10 w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz 3 w regionie Azji i Oceanii.

Gwarancja międzynarodowa ITW jest uzupełnieniem lokalnej gwarancji obejmującej produkty Acer i nie obowiązuje w kraju sprzedaży. Oznacza to, że w ramach gwarancji międzynarodowej, notebooka Acer kupionego w Seulu można naprawić podczas podróży służbowej do USA lub podczas pobytu na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver.

wiadomościgwarancjaacer
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)