Facebook przeskoczył YouTube'a. W kategorii wideo!

Facebook przeskoczył YouTube'a. W kategorii wideo!
Źródło zdjęć: © chip.pl

29.01.2015 08:27, aktual.: 29.01.2015 11:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Choć ciężko w to uwierzyć, statystyki nie kłamią. Od stycznia ubiegłego roku coraz więcej firm wrzucało filmy bezpośrednio na Facebooka i coraz mniej wykorzystywano do tego YouTube. W końcu role musiały się odwrócić.

Stało się tak dokładnie w listopadzie ubiegłego roku. Wtedy to firmy wrzuciły o 5 tys. mniej plików wideo do YouTube'a niż Facebooka. W ciągu zaledwie roku Facebookowe udziały w filmach wzrosły dwukrotnie i tendencja jest cały czas wzrostowa.

Dlaczego marki decydują się częściej umieszczać wideo na serwisie Zuckerberga? Jak wynika z kolejnego wykresu chodzi o liczbę interakcji z plikiem. Pod tym względem to właśnie Facebook jest bezkonkurencyjny - to tam 80% wszystkich plików wideo otrzymuje największe zaangażowanie od widzów. Obecnie na Facebooku odtwarzanych jest prawie miliard filmów dziennie. Nic dziwnego, że przedsiębiorstwa wykorzystują ten trend, by lepiej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów.

Obraz
© (fot. chip.pl)

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: 7 nowości Samsunga Galaxy S6

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)