"Dziś zmienia się z Orange"

"Dziś zmienia się z Orange"

"Dziś zmienia się z Orange"
01.02.2011 10:25

Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: "today changes with Orange", czyli "dziś zmienia się z Orange". Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata. Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych

Nowa platforma komunikacji i nowy podpis są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli jaką spełnia w nim Orange. Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług. Sposobem na to jest pokazywanie jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci.

Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”. Premiowani są w niej klienci, korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę otrzymują o 2. proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc, przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi - ich kontakty zmienią się z Orange.

„Dziś zmienia się z Orange”. nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange” - powiedział Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.

W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World - przeglądać w telefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.

Zmiana, o której mówi Orange może dotyczyć rzeczy małych i dużych - może nią być nią wprowadzenie innowacyjnej usługi, szybka pomoc w rozwiązaniu problemu, czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży. Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia, że kontakt zmienia się z Orange a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje, że wypoczynek zmienia się z Orange. Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się z Orange.

Również internet zmienia się z Orange. To właśnie klienci tej sieci jako pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce, mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Już teraz jest można go używać w 24 miastach, m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju. Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii, w tym CDMA, do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (60)