Drukarki, laptopy i palmtopy HP zdobyły Złoty Laur Klienta
Wyniki V edycji konkursu Laur Klienta pokazały, że produkty firmy HP cieszą się uznaniem i zaufaniem klientów. Firma HP zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii „DRUKARKI”, „LAPTOPY” i „PALMTOPY”. Zaś urządzenia wielofunkcyjne HP zajęły drugie miejsce w swojej grupie, zyskując tym samym Srebrny Laur Klienta.
14.01.2010 14:51
"Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju. Obejmujący cały kraj sondaż przyniósł odpowiedź na pytanie, które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są nagrodą polskiego konsumenta, gdyż wyboru, który produkt jest najwyżej cenionych dokonują sami klienci. Z tego powodu wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca, gdyż odzwierciedla tendencje i potrzeby występujące na rynku.
Metodologia badania: W tym roku badanie składało się z dwóch części – z ogólnopolskich badań ankietowych, przeprowadzanych za pomocą sondażu telefonicznego oraz głosowania czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania te pokazują nam opinie polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Ich wyniki zadecydowały o zajętym miejscu w rywalizacji o godło "Laur Konsumenta 2009"