Drugie urodziny Orange
Stabilna pozycja lidera telefonii komórkowej w Polsce, wprowadzenie wielu innowacyjnych, przyjaznych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych - to najważniejsze osiągnięcia Orange w dwa lata po wprowadzeniu marki na rynek - napisała firma w komunikacie.
_ Jesteśmy dumni z tego, co udało się nam już osiągnąć. Dwa lata marki Orange na polskim rynku to okres dynamicznego rozwoju PTK Centertel, zostaliśmy liderem mobilnej telefonii i Internetu. Firma wprowadziła pionierską filozofię komunikacji z klientem połączoną z nowatorską wizualizacją. W ofercie pojawiły się nowe plany taryfowe i usługi, które zyskały uznanie użytkowników. Kolejne ciekawe propozycje wprowadzimy już w IV kwartale tego roku _ - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel.
Debiut pierwszej światowej marki na polskim rynku telefonii mobilnej wiązał się szeregiem nowatorskich rozwiązań dla klientów. Dzięki nim Orange jest obecnie jedną z najbardziej lubianych marek w Polsce, a klienci postrzegają ją, jako dynamiczną, innowacyjną i oferującą zrozumiałe usługi. W efekcie po niecałym roku firma została liderem na polskim rynku. Obecnie Orange ma 13,056 mln użytkowników (koniec czerwca 2007).
W najbliższych latach celem Orange jest utrzymanie pozycji lidera, m.in. dzięki rozwojowi ofert prepaid i postpaid, dalszej ekspansji w sektorze mobilnego Internetu w technologiach HSDPA i HSUPA oraz tworzeniu mobilnego kontentu dla Orange World. Nowe zastosowanie znajdzie także częstotliwość 450 MHz, która dzięki cyfrowej technologii CDMA pozwoli dostarczyć Internet użytkownikom na terenach słabo zurbanizowanych.