Dobry rok AutoMapy

Dobry rok AutoMapy

Dobry rok AutoMapy
16.01.2009 21:47

W listopadzie 2008 AutoMapa przekroczyła liczbę 300 tysięcy użytkowników i niezmiennie, od sześciu lat, jest najchętniej kupowanym programem do nawigacji w Polsce.

_ W 2008 sprzedaliśmy ponad 150 tysięcy licencji AutoMapy i odnotowaliśmy ponad 100 procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do 2007 roku, co przełożyło się na 43 procentowy wzrost przychodów. W tak ciężkich dla firm czasach, doskonałe wyniki sprzedaży odnotowane przez AutoMapę świadczą o sile marki i zaufaniu, jakim cieszy się ona na rynku _ - powiedział Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.

Dynamicznie rozwija się sprzedaż typu OEM, czyli w zestawach, gdzie AutoMapa sprzedawana jest wraz z urządzeniem do nawigacji typu PND lub PDA. W 2008 roku ośmiu nowych producentów bądź importerów sprzętu podpisało z producentami AutoMapy umowy, na mocy których oferowane przez nich urządzenia dostępne są na polskim rynku z AutoMapą.

Ponad 80% całej sprzedaży w 2008 roku zostało zrealizowanych kanale sprzedaży OEM. Obecnie AutoMapa współpracuje zarówno z liderami światowego jak i polskiego rynku GPS i jest dostępna w zestawach m.in. z urządzeniami Aristo, AMTech, ASUS, Clarion, Eten, FreeWay, HTC, High End Studio, Mio, NavRoad, Nokia, Pentagram, Samsung, Prolech, Smart GPS oraz Trak.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)