Dobry rok AutoMapy
W listopadzie 2008 AutoMapa przekroczyła liczbę 300 tysięcy użytkowników i niezmiennie, od sześciu lat, jest najchętniej kupowanym programem do nawigacji w Polsce.
_ W 2008 sprzedaliśmy ponad 150 tysięcy licencji AutoMapy i odnotowaliśmy ponad 100 procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do 2007 roku, co przełożyło się na 43 procentowy wzrost przychodów. W tak ciężkich dla firm czasach, doskonałe wyniki sprzedaży odnotowane przez AutoMapę świadczą o sile marki i zaufaniu, jakim cieszy się ona na rynku _ - powiedział Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.
Dynamicznie rozwija się sprzedaż typu OEM, czyli w zestawach, gdzie AutoMapa sprzedawana jest wraz z urządzeniem do nawigacji typu PND lub PDA. W 2008 roku ośmiu nowych producentów bądź importerów sprzętu podpisało z producentami AutoMapy umowy, na mocy których oferowane przez nich urządzenia dostępne są na polskim rynku z AutoMapą.
Ponad 80% całej sprzedaży w 2008 roku zostało zrealizowanych kanale sprzedaży OEM. Obecnie AutoMapa współpracuje zarówno z liderami światowego jak i polskiego rynku GPS i jest dostępna w zestawach m.in. z urządzeniami Aristo, AMTech, ASUS, Clarion, Eten, FreeWay, HTC, High End Studio, Mio, NavRoad, Nokia, Pentagram, Samsung, Prolech, Smart GPS oraz Trak.