Czy to koniec POP‑a, czy tylko złudzenie?

05.09.2007 20:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jedna z gazet poinformowała, że zbliża się koniec jednej z najbardziej znanych marek Centertela - POP. Dlaczego? Bo nowe logo POP-a jest bardzo zbliżone do tego, jakie ma inna oferta na kartę - Orange Go.

Argumentuje, że Grupa France Telecom (a do niej należy Centertel) dąży do unifikacji marek na całym świecie, w tym także w Polsce. A Orange Go to globalna marka FT.

Na razie obie marki - i POP i Orange Go są równolegle oferowane przez operatora. POP dla młodych użytkowników telefonów (to właśnie Nowy POP był odpowiedzią na wejście na rynek Heyah)
. Orange Go to oferta na kartę dla nazwijmy to nieco starszej rzeszy miłośnikom pre-paidów.

Teraz pozostaje dylemat komu wierzyć. Czy operatorowi, czy własnym oczom i własnej pamięci. W poniedziałek ogłoszono –. tu uwaga, modne słowo – „rewitalizację” POP-a. Ponownie skierowana jest ona do najmłodszych użytkowników mobilnej telefonii (szerzej pisaliśmy o tym w poniedziałek). Z drugiej strony uważni obserwatorzy rynku telekomunikacyjnego zapewne pamiętają ofertę „Jedna Idea”. Promowało ją hasło „Jedna Idea i kropka”, a wizualnie przedstawiała ją właśnie duża kropka. Tyle, że nie była ona żółta, a bardziej pomarańczowa. Jakiś czas później zniknęła Idea (żółte barwy), a pojawił się Orange (barwy pomarańczowe).

W tej chwili na 1. mln posiadaczy numerów w Centertelu 60 proc. przypada na oferty na kartę. Ilu z nich ma karty Orange Go, a ilu POP-a operator nie ujawnia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także