Czy "śledzik" w Naszej-Klasie odniósł sukces?
W miesiąc od uruchomienia Śledzika serwis osiągnął poziom miliona wpis ów tygodniowo. Średnia dzienna ilość komentarzy do wpisów wynosi około 40 tys. Zdecydowanie najpopularniejszym profilem na Śledziku jest konto kabaretu Łowcy.B. Każdą wiadomość publikowaną przez kabaret śledzi pół miliona osób. To jak dotychczas rekordowa liczba śledzących w polskim internecie
Łowcy.B zdołali zgromadzić przed monitorami tak dużą publiczność w ciągu zaledwie 4 tygodni . Drugim profilem pod względem popularności jest konto Anny Dymnej. Wpisy aktorki czyta 33. tys. osób, a 290 tys. Użytkowników prenumeruje wpisy Agnieszki Włodarczyk. Ponadto na Śledziku piszą m.in. Krzysztof Ibisz, Robert Moskwa czy Łukasz Zagrobelny. Każdego tygodnia do śledzikowana dołączają kolejne znane osoby. „Jasno widać, że Śledzik może być bardzo skutecznym narzędziem marketingu. Liczby mówią same ze siebie. Czekamy kiedy zostanie przekroczona bariera miliona osób śledzących pojedyncze konto. Jestem przekonany, że stanie się to przed końcem roku.” - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu firmy ds. marketingu i PR.
Od tygodnia portal udostępnia usługę umożliwiającą polecanie ciekawych stron w sieci znajomym na Śledziku. Gadżety są dostępne dla wszystkich zainteresowanych na stronie Sledzik.pl. Już w najbliższych tygodniach na Śledziku zostaną uruchomione kanały tematyczne dzięki którym będzie można śledzić nie tylko osoby ale również bieżące informacje, wiadomości sportowe, aktualności z rynku muzycznego czy filmowego. Jak dodaje Kaznowski: „Obecnie prowadzimy rozmowy z wydawcami serwisów zainteresowanych prezentacją swoich treści użytkownikom NK. Prawdopodobnie w ciągu kilku najbliższych tygodni rozstrzygnie się ostateczny kształt nowej funkcji”.