Coca-Cola jako pierwsza kupiła sobie własną emotikonę na Twitterze

Coca-Cola jako pierwsza kupiła sobie własną emotikonę na Twitterze

Coca-Cola jako pierwsza kupiła sobie własną emotikonę na Twitterze
Źródło zdjęć: © chip.pl
29.09.2015 15:28, aktualizacja: 29.09.2015 16:03

Czas zapomnieć o hasztagach. Od dzisiaj liczą się haszflagi - coś, na czym Twitter być może zacznie w końcu zarabiać.

To co jest haszflag? Jest to nic innego, jak twitterowa ikona wywoływana odpowiednim hasztagiem. W przypadku Coca-Coli na przykład, po dodaniu #shareacoke w naszym tweecie pojawi się również ikonka z dwiema butelkami popularnego napoju gazowanego.

Teraz wszystko zależy od dzielnych działów marketingu i kreacji, które w pocie czoła analizują i starają się opracować najskuteczniejszy sposób wykorzystania nowych, zupełnie niepowtarzalnych ikonek, które już niedługo będą chcieli kupić od Twittera.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)