Cięcia w Motoroli, cięcie Motoroli
Motorola sprzeda jedną ze swoich spółek-córek, Good Technology. Firma ta należała do Motoroli od listopada 2006 roku i oferowała rozwiązania w zakresie mobilnej poczty elektronicznej. Jej nabywcą została firma Visto, dotychczasowy konkurent.
Zakup Good Technology pozwoli Visto na uzupełnienie portfolio swojej oferty o rozwiązania przeznaczone dla rządu oraz korporacji. Wraz z nabyciem konkurenta, Visto będzie obecne ze swoimi rozwiązaniami w ponad 100 krajach, a jego usługi będą kompatybilne z ponad czterystoma różnymi modelami telefonów.
Również przedstawiciele Motoroli nie kryją zadowolenia z zawartego porozumienia. Twierdzą oni, że pozwoli to firmie na koncentrację na dostarczaniu najlepszych w swojej klasie aplikacji istotnych dla działalności wielu przedsiębiorstw.
Decyzja o sprzedaniu spółki-córki podyktowana jest decyzją o redukcji kosztów prowadzonej przez Motorolę działalności oraz uszczupleniu zakresu działania działu rozwiązań mobilnych firmy. Kwota transakcji nie została ujawniona.