BlackBerry świętuje wskrzeszenie marki. Specjalna edycja telefonu
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
BlackBerry nie zamierza zwalniać tempa. Na targach CES w Las Vegas firma zaprezentowała kolejny produkt w swoim portfolio. BlackBerry KEYone w brązowym wariancie kolorystycznym trafi do sprzedaży jeszcze w tym kwartale.
Powód tej decyzji jest dość oczywisty – spore zainteresowanie ze strony konsumentów, które satysfakcjonuje właściciela marki, firmę TCL Communication.
- Nowe smartfony BlackBerry będą są dostępnie w ponad 50 krajach. Mamy solidne podstawy, by stale rozszerzać nasz katalog produktów w 2018 roku. Klienci mogą spodziewać się przynajmniej dwóch nowych smartfonów – powiedział Alain Lejeune, globalny manager w BlackBerry Mobile.
Alex Thurber, wiceprezes firmy, określił nowe smartfony jako najbezpieczniejsze urządzenia z system Android.
- Zaprojektowaliśmy zabezpieczenia w każdym możliwym elemencie oprogramowania – podkreśla.- Jesteśmy zachwyceni, że TCL Communication zdecydował się wydać telefon BlackBerry Motion w USA ze swoją wyjątkową żywotnością baterii oraz dotykowym interfejsem, wraz z docenionym na rynkach globalnych modelu BlackBerry KEYone, który jest dostępny w wariancie dual-SIM. W 2018 będziemy blisko współpracować z TCL Communication, by wprowadzić Androida 8.0 Oreo wraz z dodatkowymi zabezpieczeniami oraz innymi funkcjami, by stale poszerzać przyjemność korzystania z telefonu – powiedział.
Efektem dobrego przyjęcia jest wypuszczenie na rynek specjalnej edycji BlackBerry KEYone o nazwie Bronze Edition. Smartfon posiada matowo brązowe wykończenie oraz wejście na dwie karty SIM. Dodatki uzupełnia pamięć 4GB oraz wewnętrzny dysk o pojemności 64 GB. Ceny oraz dostępność w poszczególnych krajach zostanie ujawniona wkrótce.