BlackBerry świętuje wskrzeszenie marki. Specjalna edycja telefonu

BlackBerry nie zamierza zwalniać tempa. Na targach CES w Las Vegas firma zaprezentowała kolejny produkt w swoim portfolio. BlackBerry KEYone w brązowym wariancie kolorystycznym trafi do sprzedaży jeszcze w tym kwartale.

BlackBerry świętuje wskrzeszenie marki. Specjalna edycja telefonu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Grzegorz Burtan

10.01.2018 | aktual.: 10.01.2018 16:57

Powód tej decyzji jest dość oczywisty – spore zainteresowanie ze strony konsumentów, które satysfakcjonuje właściciela marki, firmę TCL Communication.

- Nowe smartfony BlackBerry będą są dostępnie w ponad 50 krajach. Mamy solidne podstawy, by stale rozszerzać nasz katalog produktów w 2018 roku. Klienci mogą spodziewać się przynajmniej dwóch nowych smartfonów – powiedział Alain Lejeune, globalny manager w BlackBerry Mobile.

Alex Thurber, wiceprezes firmy, określił nowe smartfony jako najbezpieczniejsze urządzenia z system Android.

- Zaprojektowaliśmy zabezpieczenia w każdym możliwym elemencie oprogramowania – podkreśla.- Jesteśmy zachwyceni, że TCL Communication zdecydował się wydać telefon BlackBerry Motion w USA ze swoją wyjątkową żywotnością baterii oraz dotykowym interfejsem, wraz z docenionym na rynkach globalnych modelu BlackBerry KEYone, który jest dostępny w wariancie dual-SIM. W 2018 będziemy blisko współpracować z TCL Communication, by wprowadzić Androida 8.0 Oreo wraz z dodatkowymi zabezpieczeniami oraz innymi funkcjami, by stale poszerzać przyjemność korzystania z telefonu – powiedział.

Efektem dobrego przyjęcia jest wypuszczenie na rynek specjalnej edycji BlackBerry KEYone o nazwie Bronze Edition. Smartfon posiada matowo brązowe wykończenie oraz wejście na dwie karty SIM. Dodatki uzupełnia pamięć 4GB oraz wewnętrzny dysk o pojemności 64 GB. Ceny oraz dostępność w poszczególnych krajach zostanie ujawniona wkrótce.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)