Bestcena.pl zamknięty. Allegro odpowiada, co z zamówieniami złożonymi za pośrednictwem serwisu

Bestcena.pl w ostatnich dniach zmaga się ze sporymi problemami, na czym cierpią klienci. Problem jest większy, ponieważ firma współpracowała również z innymi podmiotami. Allegro postanowiło odnieść się do zamówień złożonych za pośrednictwem portalu.

Bestcena.pl zamknięty. Allegro odpowiada, co z zamówieniami złożonymi za pośrednictwem serwisu
Źródło zdjęć: © iStock.com

31.01.2020 16:16

Wczoraj nasi koledzy z redakcji pisali o problemach sklepu Bestcena.pl z Urzędem Skarbowym. Firma musiała wstrzymać obsługę zamówień, a konto sklepu zostało zamrożone przez fiskusa. To jednak nie koniec problemów, ponieważ dzisiaj okazało się, że sklep w swoim regulaminie oferuje... sprzedaż usługi pośrednictwa najmu.

Co to oznacza dla klientów? Najprościej mówiąc, sprzęt zamówiony w Bestcena.pl nie należał do kupującego, który tak naprawdę stawał się jedynie najemcą. Teoretycznie więc Bestcena.pl mogłaby w dowolnym momencie zażądać zwrotów wszystkich towarów. Ten wątek szerzej został opisany na dobrychprogramach, gdzie szczegółowo została wyjaśniona praktyka sklepu-wypożyczalni.

To jednak tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ sklep Bestcena.pl współpracował także z innymi dużymi podmiotami, jak Empik, eMAG czy Allegro. Ostatnia z firm postanowiła zabrać głos w tej sprawie. Zgodnie z informacją, która pojawiła się na Twitterze, serwis przyznaje, że oferta zamieszczona na Allegro dotyczyła zakupu sprzętu, a nie jego wyposażenia.

Allegro przyznaje również, że konto Sprzedającego zostało zablokowane, a firma wyciągnie dodatkowe konsekwencje w efekcie czego kupujący powinien być usatysfakcjonowany.

Bestcena.pl to zdecydowanie jeden z najlepiej znanych polskich portali, na których można było nabyć elektronikę i sprzęt. Cała sytuacja wydaje się jednak dopiero początkiem kłopotów dla setek tysięcy klientów. O jej rozwoju będziemy was na bieżąco informować.

zakupy internetowewiadomoścismartfon
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)