Będą przepytywać Polaków na... Naszej Klasie
TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. (zarządzająca portalem społecznościowym nk.pl) podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.
16.02.2012 | aktual.: 16.02.2012 16:48
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Połączenie sił obu firm ma zagwarantować niespotykaną dotąd skalę korzyści dla klientów. Największe atuty badawcze Naszej Klasy - prawie 12-milionowy, dokładnie opisany operat oraz wiedza na temat rozwiązań online spotykają się z doświadczeniem w prowadzeniu badań konsumenckich, ich zastosowaniu w biznesie, a także rozbudowanym portfolio narzędzi badawczych TNS OBOP.
Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej Connect, bazującej na e-społeczności. W konstrukcji oferty szczególny nacisk kładziony jest na dostęp do wąskich grup celowych, jak np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych, czy też klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.
Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br., współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze Connect do swojej oferty.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: *"Top 10 najpopularniejszych smartfonów w Polsce" *