Bank Millennium - awaria bankowości internetowej i problemy z logowaniem

Bank Millennium - awaria bankowości internetowej i problemy z logowaniem

Bank Millennium - awaria bankowości internetowej i problemy z logowaniem
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
13.05.2019 13:53, aktualizacja: 13.05.2019 14:31

Bank Millennium informuje o problemach technicznych, w wyniku których klienci nie mogą się logować do bankowości internetowej. Występują również utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Awaria w Banku Millennium

Od rana klienci Banku Millennium mogą mieć utrudniony dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. Bank ogłosił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, ale niestety na tą chwilę nie można się zalogować do swojego konta Millenetu. Problemy z logowaniem się i dostępem do Millenetu wynikają z przyczyn technicznych, jednak bank nie ujawnij więcej szczegółów.

Obraz
© WP.PL

Jednocześnie warto wspomnieć, że nie ma problemów z korzystaniem z karty płatniczej czy kredytowej banku, ani wypłacaniem gotówki z bankomatów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)