Awaria w ING Banku Śląskim. Nie można się zalogować
29.11.2018 15:32, aktual.: 29.11.2018 15:44
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klienci ING Banku Śląskiego zgłaszają problemy z korzystaniem z bankowości internetowej. Nie działa witryna internetowa oraz aplikacja mobilna. Bank potwierdza awarię i prosi klientów o cierpliwość.
W serwisie downdetector.pl internauci masowo zgłaszają problemy z korzystaniem z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego. Klienci zwracają uwagę, że na jakiś czas przywrócono działanie strony, a po chwili serwis znowu nie działał. Naprawa usterki może potrwać - bank prosi klientów o cierpliwość.
Na stronie banku widnieje oficjalny komunikat banku:
"Serwis ingbank.pl jest niedostępny
Przepraszamy, obecnie serwis informacyjny www.ingbank.pl jest niedostępny.
Pracujemy nad usunięciem problemu. Prosimy spróbować później."
Podczas próby logowania przez aplikację mobilną, klienci otrzymują komunikat "W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu". Wprowadzenie PIN-u do aplikacji kończy się jednak wyświetleniem białego ekranu - informuje Bankier.pl.