Awaria systemu informatycznego w mBanku
10.05.2010 15:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niektórzy klienci mBanku mogą mieć problem z zalogowaniem się do konta przez stronę internetową i dokonywaniem transakcji - poinformowała w poniedziałek Kinga Wojciechowska z biura prasowego banku. Zapewniła, że informatycy pracują nad usunięciem awarii
Usterka wystąpiła w poniedziałek rano. Jak wyjaśniła PAP Wojciechowska, nie wszyscy klienci mają problem z zalogowaniem się do systemu; u części wszystko działa prawidłowo.
_ "Chcę zapewnić, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne, a usterka w żaden sposób nie wpłynie na stan kont" _ - powiedziała. Dodała, że karty wydane przez bank działają, więc klienci mogą nimi płacić. Można też wypłacić pieniądze z bankomatu.
mBank jest częścią BRE Banku. Nie posiada własnych oddziałów. Oferuje usługi bankowe, finansowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Klienci mBanku mogą korzystać bez prowizji z sieci ok. 4,3 tys. bankomatów.