Awaria ING Bank Śląski. Znowu nie można się zalogować [AKTUALIZACJA]
Nie mogłeś zalogować się rano na swoje konto? Nie byłeś sam. Klienci ING Bank Śląski skarżyli się w środowy poranek na problemy z działaniem stron internetowych. Bank już uporał się z utrudnieniami.
"System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Staramy się jak najszybciej usunąć problem" - napisano na facebookowym profilu ING Bank Śląski.
Awaria ING Bank Śląski
Z danych serwisu downdetector.pl wynika, że problemy występują niemal w całej Polsce. Użytkownicy nie mogąc zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej pozbawieni zostali opcji zrobienia przelewu czy sprawdzenia stanu konta.
Awaria ING Bank Śląski: kolejna w krótkim czasie
Klienci banku przypominają, że problemy z logowaniem występują po raz kolejny. O awarii ING Bank Śląski, przez którą nie dało się zalogować do serwisu, pisaliśmy pod koniec marca. Wówczas występowały te same komplikacje.
AKTUALIZACJA
"Udało nam się uruchomić bankowość internetową i mobilną" - napisano o 9:25. Bank zaznacza jednak, że wciąż mogą występować problemy, np. wolne działanie. O 9:39 poinformowano, że sytuacja wróciła już do normy.