Awaria ING Bank Śląski. Znowu nie można się zalogować [AKTUALIZACJA]
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nie mogłeś zalogować się rano na swoje konto? Nie byłeś sam. Klienci ING Bank Śląski skarżyli się w środowy poranek na problemy z działaniem stron internetowych. Bank już uporał się z utrudnieniami.
"System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Staramy się jak najszybciej usunąć problem" - napisano na facebookowym profilu ING Bank Śląski.
Awaria ING Bank Śląski
Z danych serwisu downdetector.pl wynika, że problemy występują niemal w całej Polsce. Użytkownicy nie mogąc zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej pozbawieni zostali opcji zrobienia przelewu czy sprawdzenia stanu konta.
Awaria ING Bank Śląski: kolejna w krótkim czasie
Klienci banku przypominają, że problemy z logowaniem występują po raz kolejny. O awarii ING Bank Śląski, przez którą nie dało się zalogować do serwisu, pisaliśmy pod koniec marca. Wówczas występowały te same komplikacje.
AKTUALIZACJA
"Udało nam się uruchomić bankowość internetową i mobilną" - napisano o 9:25. Bank zaznacza jednak, że wciąż mogą występować problemy, np. wolne działanie. O 9:39 poinformowano, że sytuacja wróciła już do normy.