Awaria bankowości elektronicznej Pekao SA

Awaria bankowości elektronicznej Pekao SA

10.06.2009 21:00, aktual.: 11.06.2009 21:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Skutki awarii, która dotknęła właścicieli kont internetowych banku Pekao SA powinny już zostać usunięte. "Błąd systemu" spowodował podwójną realizację zleceń stałych u kilkunastu tysięcy klientów.

O awarii bankowości elektronicznej Pekao SA poinformowało Radio RMF FM, a także serwis dziennikarstwa obywatelskiego Alert24.pl.

Awaria bankowości elektronicznej Pekao SA dotknęła kilkanaście tysięcy klientów. Z powodu "błędu systemu" zlecenia stałe właścicieli bankowych kont internetowych realizowane były podwójnie (tzn. na rachunek odbiorcy dwukrotnie przekazano sumę przelewu).

Bank zapewnia, że sytuacja została opanowana i stan kont poszkodowanych klientów do jutrzejszego poranka (czwartek) powinien wrócić do stanu właściwego. Pieniądze nie zdążyły wyjść poza konta banku, dlatego ich odzyskanie będzie proste i szybkie.

Mimo, iż bank zapewnia, że problem dotyczy tylko bankowości elektronicznej, pojawiają się również głosy klientów Pekao SA skarżących się na brak możliwości dokonywania wypłat z bankomatów oraz płacenia kartą.

Czekamy na wyjaśnienia przedstawicieli Pekao SA.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (98)
Zobacz także