Atrakcje Londynu i Nowego Jorku okiem inernautów

Linie lotnicze British Airways uruchomiły miejski portal społecznościowo-informacyjny Metrotwin.com łączący dwie metropolie: Londyn i Nowy Jork. British Airways to pierwszy przewoźnik, który stworzył tego typu platformę internetową.

Atrakcje Londynu i Nowego Jorku okiem inernautów

02.10.2008 | aktual.: 02.10.2008 12:08

Metrotwin buduje internetową społeczność wokół idei partnerstwa miast, dostarczając informacji o atrakcjach w Londynie i Nowym Jorku. Na stronie znajdą się rekomendacje restauracji, sklepów oraz innych ciekawych miejsc, które warto odwiedzić.

Chris Davies, Digital Marketing Manager z British Airways, powiedział: "Założeniem zarówno British Airways, jak i portali społecznościowych, jest łączenie ludzi. Londyn jest główną bazą BA, a Nowy Jork to miasto, do którego przewozimy dziennie setki osób, dlatego chcemy jeszcze bardziej przybliżyć ludziom te dwa miejsca na świecie. Londyn i Nowy Jork to wielkie metropolie, a Metrotwin w jednym miejscu gromadzi wszystko, co oba te miasta mają do zaoferowania najlepszego"

Obraz
© (fot. metrotwin.com)

Użytkownicy portalu Metrotwin będą mogli tworzyć swoje profile, pisać recenzje, układać listy atrakcji i zamieszczać mapy dotarcia do nich, a także zapoznać się z tym, co polecają inni internauci. Zgodnie z ideą partnerstwa miast wprowadzona została także możliwość wskazywania miejsc, które są do siebie bliźniaczo podobne w obu metropoliach, czyli tzw. "twinsów".

Metrotwin posiada system wzorowany na tym, jaki funkcjonuje w sklepie internetowym Amazon. Rozpoznaje on gust użytkownika i rekomenduje mu inne produkty. Dodatkowo, tzw. "Metrotwin Index" pozwala internautom na ocenianie poszczególnych atrakcji, w skali od 1 do 100. Ocena ta jest aktualizowana na bieżąco, zmieniając się w zależności od opinii ludzi. W ciągu najbliższych kilku miesięcy portal Metrotwin zostanie rozbudowany o aplikacje przeznaczone na telefony komórkowe.

Komentarze (0)