Apple iPad - użytkownicy skarżą się na problemy z WiFi

Apple iPad - użytkownicy skarżą się na problemy z WiFi

Apple iPad - użytkownicy skarżą się na problemy z WiFi
Źródło zdjęć: © Apple
06.04.2010 22:00, aktualizacja: 07.04.2010 09:46

W kilka dni po wprowadzeniu do sprzedaży tabletu iPad wielu jego szczęśliwych nabywców zaczęło uskarżać się na różne problemy jakie zaczął im sprawiać ten gadżet. Najczęściej chodziło o działanie WiFi.

Dokładnie 3 kwietnia za pośrednictwem sieci sklepów Apple (i nie tylko) koczujące pod nimi osoby mogły nabyć najnowszy gadżet Apple - tablet iPad. Już w pierwszym dniu sprzedało się aż 30. tysięcy takich urządzeń. Niestety wkrótce część użytkowników pozbawionego klawiatury komputera zaczęła uskarżać się na jego niewłaściwe działanie. Z ich relacji wynika, że najwięcej problemów przysparzało im korzystanie z WiFi.
Przykładowe wpisy, które pojawiły się na forum Apple:

"_ Sygnał jest słaby, pobranie czegokolwiek jest bardzo mozolne i co 5-10 minut sygnał zostaje przerwany _" -napisał mbell75.

"_ Moje WiFi zaczęło słabo działać po kilku godzinach dobrej pracy. Pobieranie zaczęło się strasznie wlec. Nie mogłem nawet surfować po Internecie. Zrestartowałem mój ruter i to też nie pomogło _" - napisał z kolei syunker.

Obraz
© Zestaw Apple iPad (fot. IDG)

Część osób informowało też o problemach z sygnałem WiFi w miejscach, w których bardzo dobrze radziły sobie inne urządzenia Apple takie jak Maki i iPhone'y. Część natomiast twierdziło, że ich iPady spisywały się rewelacyjnie zarówno w domu, pracy jak też kawiarniach Starbucks.

Z kolei inni przyznawali, że gdy przytrafiło im się zerwanie połączenia WiFi rozwiązywali ten problem poprzez restart komputera. W tym jednak przypadku bardzo trafnie podsumował zaistniałą sytuację niejaki sandersn zadając pytanie:

"_ Ale czy ja powinienem musieć tak robić z urządzeniem, które tyle kosztowało i jak szumnie zapowiadano miało zmienić sposób korzystania z Internetu? _"

Większość uskarżających się na swoje iPady osób ma nadzieję, że Apple nie tylko wyda stosowną poprawkę rozwiązującą problem z WiFi, ale również uczyni to bardzo szybko. Niektórzy właściciele tabletu zapowiedzieli już jednak, że zamierzają go zwrócić do sklepu.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (16)