Aktualizacja iTunes wprowadza obsługę iPada... i problemy

Przed kilkoma dniami Apple przedstawił wersję 9.1 aplikacji iTunes. W nowym wydaniu wprowadzono obsługę iPada, który właśnie zadebiutował na amerykańskim rynku. Dzięki temu w iTunes 9.1 można zarządzać książkami iBooks i synchronizować zasoby z iPadem. Ponadto nowa edycja łata kilka luk w zabezpieczeniach

Aktualizacja iTunes wprowadza obsługę iPada... i problemy
Źródło zdjęć: © Apple

07.04.2010 15:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Problem

Jednak u niektórych użytkowników aktualna wersja iTunes wywołuje pewne problemy. Na kilku forach internetowych użytkownicy piszą o kłopotach z synchronizacją danych kalendarzowych między Outlookiem a iPhone'em. U niektórych z nich synchronizacja nie działa w ogóle, a inni utrzymują, że terminy są zdublowane bądź też przesunięte o godziny albo dni.

Obraz
© (fot. Apple)

Rozwiązanie

Oficjalnego rozwiązania problemu na razie nie ma. Niektórzy właściciele iPhone'ów informują natomiast, że synchronizacja zaczyna znów działać poprawnie po zainstalowaniu poprzedniej wersji iTunes.

Obejście

Obejściem problemu ma być także synchronizacja Outlooka z iPhone'em z zastosowaniem kalendarza Google'a w roli pośrednika.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Komentarze (4)