Aktualizacja iTunes wprowadza obsługę iPada... i problemy

Aktualizacja iTunes wprowadza obsługę iPada... i problemy

Aktualizacja iTunes wprowadza obsługę iPada... i problemy
Źródło zdjęć: © Apple
07.04.2010 15:59

Przed kilkoma dniami Apple przedstawił wersję 9.1 aplikacji iTunes. W nowym wydaniu wprowadzono obsługę iPada, który właśnie zadebiutował na amerykańskim rynku. Dzięki temu w iTunes 9.1 można zarządzać książkami iBooks i synchronizować zasoby z iPadem. Ponadto nowa edycja łata kilka luk w zabezpieczeniach

Problem

Jednak u niektórych użytkowników aktualna wersja iTunes wywołuje pewne problemy. Na kilku forach internetowych użytkownicy piszą o kłopotach z synchronizacją danych kalendarzowych między Outlookiem a iPhone'em. U niektórych z nich synchronizacja nie działa w ogóle, a inni utrzymują, że terminy są zdublowane bądź też przesunięte o godziny albo dni.

Obraz
© (fot. Apple)

Rozwiązanie

Oficjalnego rozwiązania problemu na razie nie ma. Niektórzy właściciele iPhone'ów informują natomiast, że synchronizacja zaczyna znów działać poprawnie po zainstalowaniu poprzedniej wersji iTunes.

Obejście

Obejściem problemu ma być także synchronizacja Outlooka z iPhone'em z zastosowaniem kalendarza Google'a w roli pośrednika.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)