Zmiany na Allegro. Serwis wprowadza nową usługę
Serwis Allegro wprowadził dla wszystkich użytkowników nową usługę o nazwie "callback", która ma pomóc zarówno kupującym jak i sprzedającym w rozwiązywaniu problemów. To kolejna zmiana, która ma na celu poprawę jakości usług oferowanych przez Allegro.
Allegro od 2018 roku wprowadza zmiany dotyczące obsługi klientów, w tym stawia na większą liczbę konsultantów, poprawienie procesu odpowiedzi na maile czy wdraża nowe możliwości komunikacji w czasie rzeczywistym (chat, messaner). Usługa "callback" ma być dodatkową pomocą, z której mogą skorzystać zarówno kupujący jak i sprzedający.
Zobacz także: Allegro oferuje usługi kurierskie. Warto skorzystać?
Nowa usługa "callback" dla kupujących i sprzedających
"Callback" umożliwia zamówienie telefonicznej rozmowy z doradcą z Allegro. Zamawiając rozmowę możemy wybrać dowolny termin, w którym ma nastąpić kontakt z konsultantem Allegro. Aby skorzystać z usługi, należy wejść na stronę Allegro Pomoc i wyszukać odpowiednią opcję. Na stronie internetowej znajdziemy również odpowiedzi na najpopularniejsze pytania zadawane przez użytkowników serwisu, ale jeśli nasz problem będzie bardziej złożony, to mamy możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem.
- "Zawsze będą zdarzać się sytuacje, gdy kontakt z nami będzie niezbędny" - zaznacza Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds relacji z klientami w Allegro. - "Chcemy, żeby w takich wypadkach to klient decydował jak i kiedy się z nami skontaktować".
Usługa "callback" ma wprowadzić ułatwienie w rozwiązywaniu trudniejszych kwestii oraz wątpliwości, na które trudno jest znaleźć odpowiedź w sekcji pomocy, jak również w wyjaśnieniu sytuacji, które trudno jest opisać drogą elektroniczną. Warto również wspomnieć, że Allegro wprowadziło kilka funkcji ułatwiających kontakt z konsultantami także w swojej aplikacji na urządzenia mobilne.