Zapłacisz więcej za "bluzkę" niż za "bluzeczkę"

Osoby kupujące na aukcjach internetowych gotowe są zapłacić za
"buciki" mniej niż za "buty", mimo że w rzeczywistości to ten sam produkt, informuje "Gazeta
Wyborcza".

Zapłacisz więcej za "bluzkę" niż za "bluzeczkę"
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

13.09.2011 | aktual.: 21.09.2011 11:59

Dowiódł tego młody absolwent sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Wyniki jego badań to ważna wskazówka dla osób i firm handlujących na internetowych serwisach aukcyjnych. Ale nie tylko. Powinni wziąć je sobie do serca wszyscy spece od sprzedaży i marketingu w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach.

- Używanie zdrobnień w opisie dóbr konsumpcyjnych zmniejsza ich wielkość, wartość oraz satysfakcję, jaką można z nich czerpać, tłumaczy dr Michał Parzuchowski, psycholog społeczny i pomysłodawca badań.

Źródło artykułu:PAP
internetmarketingzdrobnienia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)