Zapłacisz więcej za "bluzkę" niż za "bluzeczkę"

Zapłacisz więcej za "bluzkę" niż za "bluzeczkę"
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

13.09.2011 09:57, aktual.: 21.09.2011 11:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Osoby kupujące na aukcjach internetowych gotowe są zapłacić za
"buciki" mniej niż za "buty", mimo że w rzeczywistości to ten sam produkt, informuje "Gazeta
Wyborcza".

Dowiódł tego młody absolwent sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Wyniki jego badań to ważna wskazówka dla osób i firm handlujących na internetowych serwisach aukcyjnych. Ale nie tylko. Powinni wziąć je sobie do serca wszyscy spece od sprzedaży i marketingu w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach.

- Używanie zdrobnień w opisie dóbr konsumpcyjnych zmniejsza ich wielkość, wartość oraz satysfakcję, jaką można z nich czerpać, tłumaczy dr Michał Parzuchowski, psycholog społeczny i pomysłodawca badań.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także