Wizzair wprowadza nową usługę. Duże ułatwienie dla pasażerów
18.12.2019 12:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Linie lotnicze Wizzair wprowadziły nową usługę, która z pewnością spodoba się zapominalskim pasażerom. W systemie rezerwacyjnym pojawiła się opcja automatycznej odprawy. Za nowe udogodnienia trzeba będzie zapłacić symboliczną kwotę.
Wizzair przygotował dla swoich klientów nową usługę - automatyczną odprawę. Opcja będzie sporym ułatwieniem szczególnie dla tych pasażerów, którzy w określonym czasie mają problemy z dostępem do internetu lub tych, którzy najzwyczajniej w świecie są zapominalscy.
Dzięki nowej usłudze pasażerowie nie muszą już pamiętać o odprawie w 48-godzinnym okresie przed planowanym wylotem. Dodatkowym zmartwieniem nie będą także karty pokładowe, które zostaną wysłane na maila automatycznie po dokonaniu odprawy. Opcja wysyłania kart do podróżnych nie obejmuje rezerwacji powyżej 10 osób - w takim wypadku pasażerowie zostaną odprawieni, jednak karty będą musieli pobrać sami ze strony przewoźnika.
Oficjalna strona Wizzair informuje, że automatyczna odprawa odbywa się na 50 godzin przed wylotem. Opcja jest płatna, jednak kwota, którą musimy zapłacić za udogodnienie wydaje się być symboliczna. Cena usługi wynosi 7 złotych za dany odcinek lotu.
Czytaj także: LOT wprowadza nową opłatę, a prezes WizzAir chce końca klasy biznes. Wszystko dla klimatu
Nowa usługa dedykowana jest dla pasażerów, którzy nie zdecydują się na wybór płatnego miejsca w samolocie.
- System rezerwacyjny automatycznie odprawi Ciebie i Twoich towarzyszy podróży na 50 godzin przed rozkładową godziną lotu. Przydzieli losowe miejsce i wyśle na maila kartę pokładową. Automatyczna odprawa jest dostępna dla wszystkich rezerwacji. Jeśli zdecydujesz się dodać usługę, należy to zrobić dla każdego odcinka lotu - czytamy na stronie Wizzair.