Ważna zmiana na poczcie. Zadzwonisz do kuriera
Przy przesyłkach kurierskich to standard, dla Poczty Polskiej to nowość. Ale oczekiwana, więc lepiej późno niż wcale.
12.02.2018 15:23
Usługa wysyłania numeru telefonu do kuriera podczas doręczania przez niego paczki została już uruchomiona we wszystkich lokalizacjach w kraju - informuje serwis Antyweb, powołując się na stronę internetową Poczty Polskiej.
Dzięki temu będziemy dokładnie wiedzieli, jak skontaktować się z kurierem, który w danym dniu ma dostarczyć dla nas przesyłkę. Jeżeli termin nie będzie nam odpowiadał, wystarczy do niego zadzwonić i ustalić inny.
W dzień wizyty kuriera klienci dostają automatyczną wiadomość o przykładowej treści: „W dn. 2018-02-12, kurier Adam będzie próbował dostarczyć Twoją przesyłkę nr EE143256789PL. Kontakt do kuriera: tel. 987654321” .
– Umożliwienie kontaktu klienta z kurierem pozwoli na zmniejszenie liczby sytuacji, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem. Jeśli chcemy, aby odbiorca przesyłki kurierskiej został uprzedzony o doręczeniu, pamiętajmy o podaniu jego telefonu na etykiecie adresowej przy nadawaniu paczki – tłumaczy Michał Gawryluk, kierownik Działu Rozwoju Usług KEP w Poczcie Polskiej
“W rezultacie zwiększa się skuteczności doręczeń oraz satysfakcja klientów z poziomu obsługi” - tak Poczta Polska podsumowuje umożliwienie kontaktu z kurierem. Coś, co jest powszechną praktyką przy usługach kurierskich, wreszcie staje się możliwe w usługach Poczty Polskiej.