UOKiK: 37 tys. skarg na usługi telekomunikacyjne w 2010 roku

Buty i ubrania, sprzęt RTV i AGD, usługi telekomunikacyjne, finansowe, remontowo-budowlane - to najczęstsze problemy, z którymi zgłaszaliśmy się do rzeczników konsumentów. W 2008 roku pomogli oni w ponad 300 tysiącach spraw, w 2009 roku - prawie 350 tysięcy, a w 2010 - ponad 386 tysięcy

UOKiK: 37 tys. skarg na usługi telekomunikacyjne w 2010 roku
Źródło zdjęć: © UOKIK

15.07.2011 | aktual.: 15.07.2011 12:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Spośród wszystkich problemów zgłoszonych rzecznikom, 37,3 tys. było związanych z telekomunikacją. Najczęściej chodziło o uruchomienie dodatkowej usługi niezgodnie z umową, przerwy w dostępie do Internetu i zawyżone rachunki.

Zgodnie z obowiązującym prawem, UOKiK podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast, w przypadku problemów indywidualnych można liczyć na pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, których na terenie kraju działa 371.

Komentarze (5)