UOKiK: 37 tys. skarg na usługi telekomunikacyjne w 2010 roku

UOKiK: 37 tys. skarg na usługi telekomunikacyjne w 2010 roku
Źródło zdjęć: © UOKIK

15.07.2011 12:07, aktual.: 15.07.2011 12:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Buty i ubrania, sprzęt RTV i AGD, usługi telekomunikacyjne, finansowe, remontowo-budowlane - to najczęstsze problemy, z którymi zgłaszaliśmy się do rzeczników konsumentów. W 2008 roku pomogli oni w ponad 300 tysiącach spraw, w 2009 roku - prawie 350 tysięcy, a w 2010 - ponad 386 tysięcy

Spośród wszystkich problemów zgłoszonych rzecznikom, 37,3 tys. było związanych z telekomunikacją. Najczęściej chodziło o uruchomienie dodatkowej usługi niezgodnie z umową, przerwy w dostępie do Internetu i zawyżone rachunki.

Zgodnie z obowiązującym prawem, UOKiK podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast, w przypadku problemów indywidualnych można liczyć na pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, których na terenie kraju działa 371.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także