T-Mobile tłumaczy na czym polega brandowanie telefonu

T‑Mobile tłumaczy na czym polega brandowanie telefonu

T-Mobile tłumaczy na czym polega brandowanie telefonu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
12.07.2012 17:59

T-Mobile na swoim blogu firmowym tłumaczy po co branduje swoje telefony.

Brandowanie polega na dodaniu przez operatora własnych elementów w menu telefonu. Po co jest to robione? Według Andrzeja Gładkiego, kierownika zarządzania produktami w T-Mobile, ma to umożliwić klientowi korzystanie ze wszystkich oferowanych przez operatora usług i możliwości, jakie daje sieć.

Dzięki temu klienci mogą korzystać np. z technologii HD Voice, która w telefonach kupionych ze sklepu ma być domyślnie wyłączona. Kolejną korzyścią z zakupu telefonu u operatora ma być dodatkowe oprogramowanie, np. nawigacja głosowa, którą klienci otrzymują za darmo.

Według wpisu na blogu, klient decydując się na skorzystanie z oferty z telefonem, może liczyć także na aktualizacje jego oprogramowania, które zapewniają większe bezpieczeństwo, optymalizują działanie telefonu oraz wiążą się często z otrzymaniem nowych funkcji czy aplikacji.

Warto w tym miejscu przypomnieć jednak, że pod koniec kwietnia to właśnie w sieci T-Mobile wstrzymana została aktualizacja Samsunga Galaxy S II. Problemem była… stabilność systemu po jego aktualizacji.

Według informacji zamieszczonych na blogu, _ w przypadku T-Mobile brandowanie oprogramowania nie wiąże się z dużą ingerencją - polega ono jedynie na dostosowaniu go do własnej sieci oraz zaoferowaniu klientom określonych aplikacji, np. tak praktycznych jak MiBOA, która pozwala m.in. na sprawdzenie bieżących kosztów połączeń oraz włączanie lub wyłączanie pakietów obniżających koszty połączeń lub transmisji danych _.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)